مرجع خبري رئال مادريد : چیچاریتو در مصاحبه با تابلرو دپورتیوو اظهار داشت :” بازی مقابل اتلتیکو برای روزهای مشکل پیش رو به ما اعتماد نفس زیادی داد. حالا باید در  ویگو ، آلمریا ، سویا و پس از آن نیمه نهایی چمپیونزلیگ بازی کنیم.”
ایشک هایش روی نیمکت :” خوش شانس بودم که گلی را زدم که متعلق به همه مادریدیسموهاست. امسال در دربی پیروز نشده بودیم ، به خصوص آن که این بازی در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بودم. وقتی کنار کیلور بودم حس خیلی خاصی پیدا کردم. شاید این حس من برای او هم خیلی خاص بود. گل خیلی مهمی زدم و احساسات بر من غالب شدند.”
حمایت راموس :” او برای من خیلی مهم بود. به من روحیه می داد و حرفهایی می زد تا امیدم از دست نرود. خیلی صبور بودم و از فرصت ها استفاده کردم.”
قرعه کشی چمپیونزلیگ :” حقیقت این است که بهترین ها در چمپیونزلیگ حضور دارند. از مرحله یک هشتم به بعد بازی آسان وجود ندارد. باید بتوانی هر حریفی را شکست بدهی. این که تیمی را ترجیح بدهی به معنی دستکم گرفتن دیگری نیست. در همه بازیها بیشترین تلاشمان را می کنیم.”
هدف خودش :” فوتبال چرخش های زیادی دارد. در مورد حرفهای زیادی صحبت می شود و باید همیشه آماده باشی. باید در حال زندگی کنی و لذت ببری. من اعتماد به نفس و انگیزه بالایی دارم. باید در حال زندگی کرد و لذت برد. خیلی خوشحال هستم. امیدوارم که بتوانم به تیم کمک کنم. چالش های بزرگی پیش روی من است.”
حریفان :” به هر تیمی بخوریم بیشترین تلاشمان را می کنیم. فرقی ندارد که حریفمان بارسا باشد یا بایرن یا یووه. همه حریفان سطح اول هستند. بردن هر حریفی مشکل است. اگر بخواهی قهرمان اروپا شوی باید هر تیمی را شکست بدهی. تا کنون رئال با امید و انگیزه بازی کرده است و حالا می خواهد برای اولین بار در شکل فعلی چمپیونزلیگ ، دو سال پیاپی قهرمان شود.”
ایمان خودش :” به تقدیری که خداوند برای هر انسان مقدر کرده است باور دارم. پیش از بازیها سعی می کنم که از فرصتی که در اختیارم قرار داده شده تشکر کنم و از خداوند متشکر باشم.”