مرجع خبري رئال مادريد : امیلیو بوتراگوئنو ، مدیر روابط آکادمیک رئال پس از قرعه کشی گفت :” هیجان زده هستیم که در نیمه نهایی بزرگترین مسابقات اروپایی قرار داریم. مقابل یک باشگاه اسطوره ای قرار می گیریم که این خبر خوشی برای کل اروپا و تورنمنت است که یووه دوباره به این سطح برگشته است.”
نزدیک بودن شانس ها :” بازی بسیار نزدیکی در پیش است. رقابت خیلی بالاست. فصل گذشته مقابل یووه بازی کردیم و امیدوارم که مصدومانمان تا آن بازی برگردند و بهترین عملکردمان را داشته باشیم.”
یووه :” مقابل حریف بی نظیری قرار می گیریم ، تیمی که عالی بازی می کند و تیم بسیار خطرناکی است. بازی برگشت در خانه است.  این یک برتری جزئی به ما می دهد. چهارشنبه تیم نیمه اول بسیار خوبی داشت. تیم از نظر دفاعی بی نظیر بود و در 180 دقیقه یک موقعیت هم به حریف ندادیم. باید روندمان را حفظ کنیم.”
مصدومان :” ما رئال مادرید هستیم. همه بازیکنان سطح بی نظیری دارند. بازی جذابی بود. دو باشگاه اسطوره ای با تاریخچه ای بی نظیر مقابل هم قرار گرفتند و بازی خیلی جذابی انجام خواهد شد.”
موراتا :” فصل بی نظیری داشته است. بسیار سختکوش است و استعداد زیادی دارد اما باید به تیم خودمان فکر کنیم. کارلو تجربه بی نظیری دارد و از بهترین ترکیب استفاده می کند.”
تقویم :” تقویم باعث می شود که بیشترین توقع را از بازیکنان داشته باشیم. برای چمپیونزلیگ و لالیگا بالاترین سطحمان را خواهیم داشت اما حالا فقط باید به سلتا فکر کنیم.”