مرجع خبري رئال مادريد : یوونتوس در حالی به مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ می رسد که قهرمانیش در ایتالیا عملا قطعی است. آنها صدرنشین هستند و 15 امتیاز تا تیم دوم که لاتزیوست در فاصله هفت هفته تا پایان فاصله دارند. آنها پیش از بازی مقابل رئال به مصاف سمپدوریا می روند و پیش از بازی برگشت هم رو در روی کالیاری قرار می گیرند. احتمالا آلگری در هر دو بازی به نفرات اصلی خود استراحت می دهد. در میان مصدومان فقط شرایط پوگبا کاملا مبهم است. بازیکنی که چند هفته ایست که مصدوم است.ایتالیایی ها  به حضورش در بازی برگشت امیدوار هستند. رامولو دیگرمصدوم این تیم است که الگری رویش حساب نمی کند. این تیم محرومی هم ندارد.
یووه در مرحله گروهی پس از اتلتیکو در رده دوم قرار گرفت. آنها از پس موناکو و دورتموند برآمدند تا به این مرحله برسند. در جام حذفی هلاس ورونا ، پارما و فیورنتینا را حذف کردند و باید در فنیال به مصاف لاتزیو بروند. در ابتدا فدراسیون فوتبال ایتالیا فکر نمی کرد که یک تیم از ایتالیا شانس حضور در فینال چمپیونزلیگ را داشته باشد به همین خاطر برنامه اولیه برای فینال کوپا در روز 17 خرداد یعنی یک روز پیش از فینال چمپیونزلیگ چیده شده بود. در صورتی که یووه به فینال برسد این تاریخ عوض می شود.
ترکیب احتمالی یوونتوس بدین شرح خواهد بود : بوفون ، لیخت اشتاینر ، بونوچی ، کیه لینی ، اورا ، پیرلو ، ویدال ، پوگبا ، ته وز ، پریرا و موراتا.