مرجع خبري رئال مادريد : پل کلمنت ، دستیار آنچلوتی تصمیمیش را گرفته است و در پایان فصل از کادر مربی ایتالیایی جدا می شود. مربی انگلیسی پیشنهاداتی از لیگ های دسته اول و دوم انگلیس دارد و حس می کند که زمانش رسیده است که چالش سرمربی شدن را بپذیرد.
این مربی در دو سال اخیر پیشنهادات متفاوتی را رد کرده سات. کلمنت در چلسی ، پی اس جی و رئال مادرید دستیار کارلتو بوده است.
چند هفته پیش کلمنت در مصاحبه با شبکه آی تی وی گفته بود :” هدفم این است که روزی سرمربی شود. امیدوارم به زودی به هدفم دست یابم. دوست دارم به انگلیس برگردم. تجربه بی نظیری در آن جا داشتم. کار کردن در خارج چه در فرانسه چه در اسپانیا باعث شد که برای سرمری شدن تجربیات زیادی کسب کنم. کاملا آماده هستم و می توانم در لیگ دسته اول انگلیس کار کنم. هر چند که هیچ بعید نیست که برای کسب تجربه به لیگ های سطح پائین تر بروم و از پایه رشد را آغاز کنم. ذهن بازی دارم. سعی می کنم که از بهترین فرصتم استفاده کنم. انگلیس بهترین فرصت برای من است چرا که مردمش همزبان با من هستند و حس حضور در این کشور را درک می کنم.”
وی چند هفته قبلش هم اظهار داشته بود :”در سنی هستم که به نظرم زمانش رسیده است تا کار مستقل خودم را آغاز کنم. کاری که در رئال می کنیم جاه طلبانه است. فصل گذشته عالی بود و امیدوارم امسال هم جامهایی ببریم و در تابستان تصمیم بگیریم.”
دربی کانتی آخرین باشگاهی بود که برای صعود به لیگ انگلیس تلاش می کند و با او تماس گرفته است. کیو پی آر ، کریستال پالاس و برنتفورد دیگر مشتریان او بوده اند.