مرجع خبري رئال مادريد : به گفته روزنامه آس ، رئال مادرید می تواند چیچاریتو را با 10 میلیون یورو به خدمت بگیرد (مارکا این رقم را 20 میلیون می داند). این بازیکن امسال با 2.5 میلیون یورو به عنوان مبلغ انتقال قرضی و 3 میلیون یورو به عنوان دستمزد برای رئال آب خورد. قرارداد وی با یونایتد تا سال 2016 اعتبار دارد. خود این بازیکن علاقه زیادی به ماندن در رئال دارد و به نزدیکانش گفته است که اگر از برنابئو تماسی دریافت کند آن را به هیچ وجه رد نمی کند.
مهاجم 26 ساله مکزیکی در سال 2010 با هفت میلیون یورو به یونایتد ملحق شد. در آن جا پشت سر رونی ، فن پرسی و ولبک قرار داشت. در رئال رونالدو ، بیل و بنزما بالاتر از او بودند. از زمان آمدن چیچاریتو به اروپا ، مهاجم مکزیکی 179 بازی داشته که فقط در 92 تا یعنی 51 درصد در ترکیب اصلی بوده است. خاویر در 9072 دقیقه 65 گل زده است یعنی میانگین او هر 139 دقیقه یک گل است.
این بازیکن در مقابل اتلتیکو جدا از زدن یک گل طلایی ، 9.2 کیلومتر دوید و تلاش بی نظیری داشت. او در  هشت بازی حضور در ترکیب اصلی رئال ، چهار گل در این فصل زده است. او امسال در 25 بازی 881 دقیقه بازی کرده که شش گل زده است . رکوردش هر 146 دقیقه یک گسات .خاویر پنج پاس گل هم داده است. بنزما به طور مثال امسال در 3512 دقیقه 22 گل زده و رکورد هر 159 دقیقه یک گل رسیده است. کریم در کل دوران حضورش در رئال در 18382 دقیقه 133 گل زده و میانگین او هر 138 دقیقه یک گل است یعنی مشابه آمار کامل چیچاریتو در اروپا. در حال حاضر به نظر می رسد که خرید چیچاریتو چهار میلیون یورو ارزان تر از بازیکنی مثل لوکاس سیلوا برای رئال باشد.

خورخه راموس ، وکیل چیچاریتو گفت :” مسلما در بندهای قرارداد بین یونایتد و رئال زمانی برای ماندن یا نماندن وی تعیین شده است. فعلا چیچاریتو با هوش و شم گلزنی خودش را ثابت کرده است. بهترین گزینه برای چیچاریتو باشگاهی است که بیشترین علاقه را به او داشته باشد. در پایان فصل یعنی در روز 17 خرداد با سران رئال جلسعه می گذاریم تا به صورت جدی مذاکره کنیم.”