مرجع خبري رئال مادريد : پس از مشخص شدن قرعه مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ ، هواداران رئال در ابتدا یاد فینال آمستردام افتادند ، شبی که سانچیس به لطف غلبه رئال بر تورینی ها جام قهرمانی را بالای سر برد. رئال در آن زمان طلسم 32 ساله را شکست. اما در نقطه مقابل تورینی ها یاد نیمه نهایی سال 2003 می افتند ، زمانی که این تیم توانست که رئال را از مسابقات حذف کند.
دوازده سال پیش ، رئال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ، در لیگ قهرمانان سال 2003 به مربیگری دل بوسکه به نیمه نهایی رفت. در آن زمان قرعه دیگر را دو تیم شهر میلان تشکیل می دادند.
رئالی ها برای چهارمین سال پیاپی به نیمه نهایی می رسیدند و سال قبلش در گلاسکو نهمین جام اروپایی را برده بودند. رئال در بازی رفت در برنابئو 2-1 پیروز شد. رونالدو گل اول را زد ، ترزگه کار را به تساوی کشاند و روبرتو کارلوس گل پیروزی را زد.
در بازی برگشت شرایط متفاوت بود. رونالدو مصدوم شده بود و بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. ترزگه خیلی زود گل اول را زد و دل پیرو پیش از اتمام نیمه اول گل بعدی را به ثمر رساند. رئال یک گل تا کشاندن بازی به وقت اضافه کم داشت. دل بوسکه وارد زمین شد و او پنالتی گرفت. فیگو پنالتی را در دقیقه 67 خراب کرد . در آن بازی ندود کارت گرفت و از حضور در فینال محروم شد.