مرجع خبری رئال مادرید : آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل سلتا شرکت کرد و در مورد شرایط فعلی تیم اظهار نظر کرد.

چیچاریتو :” باید از فرصتش استفاده کند. فردا نقش مهمی در تیم خواهد داشت. شرایط فعلی او مشخص است و در مورد آینده اش در پایان فصل صحبت می کنیم.”

دو جام :” تیم روبراه است. در لیگ قهرمانان پیروز شدیم و به نیمه نهایی رسیدیم و این خیلی مهم بود. پس از این بازی باید دوباره برای بردن لالیگا انرژی پیدا کنیم. فردا بازی خیلی مشکلی خواهیم داشت. سلتا عالی و با روحیه بازی می کند و بازی مشکلی پیش روی ماست.بردن لالیگا مشکل است چرا که دو امتیاز از حریف عب تر هستیم. در چمپیونزلیگ همه چیز برابر است.”

حضور راموس در مرکز زمین :” تصمیم درستی برای پیروزی در این بازی بو از رامس در خط هافبک بازی کردیم. فکر می کردیم که گزینه مناسبی است و همین طور هم شد. نمی دانستم که چطور پیش خواهد رفت. آزمون مهمی برای نه فقط من بلکه برای همه بود. دوباره در این پست بازی کند ؟ چرا که نه. شاید روزی از او در پست سانتر فوروارد استفاده کردم. می تواند در هر پستی بازی کند اما این تصمیم متعلق به همین بازی بود. فردا سرجیو در خط دفاع بازی می کند.”

مصدومان :” مودریچ فقط به فینال می رسد. بنزما در بازی رفت مقابل یووه حضور خواهد داشت و بیل هفته آینده مقابل سویا.”

نارضایتی ایسکو از نیمکت نشینی:” هیچ کس از نیمکتنشینی راضی نیست. ایسکو ، ناچو ، چیچاریتو … راضی نخواهند بود و یان طبیعی است. اما غیرطبیعی این است که کسی که ناراضی است درون زمین واکنش نامناسب داشته باشد. وقتی بازیکنی افت کند اتفاق خوبی نیافتاده است. سلامت تیم مربوط به آمادگی همه بازیکنان است. در مورد چیچاریتو هم باید بگویم که او یک الگو برای مربی و بازیکنانی است که کم بازی می کند. به لطف حرفه ای گریش توانست که در لحظه ای کلیدی آماده باشد.”

خشم خسه :”با او مثل همه صحبت کردم. شرایطش را می دانم که می خواهد بیشتر بازی کند اما باید مثل چیچاریتو آماده باشد تا نوبتش برسد. شرایط خسه مشخص است و می ماند.”