مرجع خبری رئال مادرید : ایارامندی هفته آسانی نداشت. او در چمن برنابئو لبخند می زد و به هم تیمی هایش حذف کردن اتلتیکو را تبریک می گفت اما ناراحت بود چرا که برایش تعجب برانگیز بود که یک مدافع به او ترجیح داده شده است. سرجیو راموس در پستی بازی می کرد که ایارا تصور می کرد که در غیاب مودریچ نصیب او می شود. حالا آنچلوتی سع یمی کند که به او روحیه بدهد.

کارلتو در نظر دارد که در بازیهای آتی به ایارا فرصت بدهد تا به این بازیکن روحیه بدهد. کارلتو در دربی ترجیح می داد که بازیکنی با تجربه تر ، سرزن تر و مقتدرتر را درون زمین داشته باشد و راموس را مورد استفاده قرار داد اما قرار نیست که راموس در این پست باقی بماند. مربی ایتالیایی در بازیهای آتی لالیگا در نظر دارد که از ایارا استفاده کند و شروع این گام هم در بالایدوس خواهد بود.

کارلتو ، لوکاس سیلوا را فاقد توانایی می داند و خدیرا هم با توجه به آن که آخرین هفته هایش را در مادرید سپری می کند قابل اعتماد نیست. به همین علت ایارا بهترین گزینه ممکن است.

آینده کارلتو چندان مبهم نیست. او در تابستان پیشنهاد خوبی از اتلتیک بیلبائو را رد کرد و احتمالا در این تابستان جدا می شود اما در هفته های آتی مطمئنا فرصت پیدا می کند. آسیر امسال 35 بازی داشته که فقط در 12 تایش فیکس بوده است. او در لالیگا 24 بازی داشته که فقط در هفت تایش فیکس بوده است.