مرجع خبري رئال مادريد : مطبوعات جهان به ستایش از عملکرد چیچاریتو پس از دبل جدیدش مقابل مالاگا پرداختند.
رکورد مکزیک :” یکشنبه چیچاریتویی.  “چیچاریتو ، آتش” . هرناندز روی یک حرکت انفرادی عالی با خامس رودریگز دروازه حریف را گشود. در نیمه دوم نیز روی پاس راموس فرصت طلبی بی نظیرش را نشان داد تا دبلش را تکمیل کند.”
ESPN  از مکزیک:”با دبل چیچاریتو ، رئال مادرید آزمون بالایدوس را پشت سر گذاشت. تونی کروس  و چیچاریتو ، قهرمان صعود رئال به نیمه نهایی چمپیونزلیگ دو گل اول را زدند. بازیکن مکزیکی با گلش در دقیقه 69 سرنوشت بازی را تعیین کرد.”
استادیوم از مکزیک:” بی نظیر. چیچاریتو باز هم در مقابل گالیشایی ها دبل کرد. او در  هفته چهارم هم در این خطه مقابل دپورتیوو دبل کرده بود.”
ESPN از آنمریکا :” چیچاریتو از قهرمانش تقلید کرد. خاویر هرناندز در دوران فوتبالش اشک های زیادی ریته است. او پس از غلبه بر اتلتیکو با تصاویرش که در آغوش ناواس اشک می ریخت نگاه ها را به خود جلب کرده بود. او در مقابل سلتا هم با زدن دومین گلش در دقیقه 69 بحث ها در مورد فیکس شدن بنزما در مورد بازگشتش را افزایش داد.”
گاتزتا دلوا اسپورت ایتالیا:” چیچاریتو ، رئال را به جلو هل داد. یک بازی درخشان با بارانی از گل برای رئال در ویگو برای صعود بارسلونا. چیچاریتو در دقیقه 68 به تیم اکسیژن داد و از پاس راموس برای گلزنی استفاده کرد.”
اکیپ فرانسه :” رئال با چیچاریتو تلاش خود ر ادامه داد. آنچلوتی پیش از بازی اعلام کرده بود که به او فرصت می دهد. بازیکن مکزیکی در زمان مصدومیت بنزما و بیل دوباره در کنار رونالدو فیکس شد. این بازیکن که به صورت قرضی در رئال توپ می زند دو گل در پیروزی چهار گله رئال زد.”
اوله آرژانتین :” یک بازی تماشاییی. بازی پر حادثه و پرتحرک در بالایدوست. چیچاریتو ، قهرمانی دربی چمپیونزلیگ مقابل چولو در برابر ویگو هم دبل کرد. در یک تیم کهکشانی آنها تفاوت ایجاد کردند.”
میرور انگلیس:” حاویر هرناندز با دبلی که به معنی کاهش فاصله با بارسا بود نقشی  محوری داشت. ین بازیکن با دبلش ، رئال را  در جنگ لالیگا حفظ کرد.”