مرجع خبري رئال مادريد : این جا نا امیدی مفهومی ندارد. رئال از پس فشار برامد و در مقابل سلتا در یک بازی زیبا پیروز شد. لالیگا ادامه دارد.
برای لالیگا!
تلاش های تیمی در بهترین فرم ادامه می یابند. اگر پانزده امتیاز کامل را کسب کنیم ، فعلا نیمی از ماموریت 30 امتیازی با وفقیت به اتما مرسیده است و طبیعی است که بارسهایی نگران باشند. دیشب ، شب فوتبالی زیبایی بود. رئال و سلتا ادای احترامی زیبا به این ورزش بی نظیر داشتند. نیم جین گل ، شوتهای دیگری که می توانستند گل شوند و حرکات تکنیکی از بازیکنان را دیدیم. با آنچلوتی می دانستیم که نمایش و حس خوبی در راه است.تیمش بازی می کند و اجازه بازی به حریف می دهد. برخی مدعیان قهرمانی در بالایدوس اخیرا در حالی بردند که یک مدافع بلندقامت با خوش شاسنی روی ضربه کاشته در بالایدوس گل زد و زمینه ساز پیروزییشان شد. در آن شب آن مدعی قهرمانی شانس آورد که دروازه  بانش توپگیری های بی نظیری داشت. همین مدعی با خوش شانسی در دقایق پوچ ، مقابل والنسیا بازی را عوض کرد و در مقابل اسپانیول هم با گل آفساید بازی را یکسره کرد.مدعی واقعی ، رئال مادرید است که نیازی ندارد که برای بردن به گلهای رونالدو فکر کند و بدون گلهای این غول جادویی هم به جنگ ادامه می دهد. در بالایدوس کروس، خامس و چیچاریتو گلزنن بودند.بدین ترتیب بازیکن پرتغالی یک پاس گل داد ، یک شوت به تیرک زد و یک شوت بی نظیر هم زد. رئال مادرید بدین ترتیب از بازیگران نقش مکمل بهره برد. این جا کسی سر و صدا نمی کند. په په بهترین نمونه است که با حرفه ای گری نیمکت نشینی را پذیرفت و در زمانی که لازم بود به تیم کمک کرد.
بلـــــــه
خاویر هرناندز غوغ می کند. اگر رئال مادرید را مدرسه ای برای نشان دادن شایستگی ها بدانیم ، بازیکم نکزیکی به بهترین شکل و با نشان دادن توانایی های یک سانترفوروارد لیاقت فیکس شدن را بدست آورده است. او در بالایدوس دو گل زد. در ریازور هم دبل کرده بود. مسلما گالیشیایی ها حالا از چیچاریتو نفرت دارند. او روی دو فرار دو گل زد. رئال مادرید باید به فکر حفظ او باشد. این بازیکن گل یک روزه نیست. در روز اول ژوئن 27 ساله می شود و با تلاشش قلب مادریدیسموها را بدست آورده است. زنده باد مکزیک.
زانوی سلتیکی
یکشنبه با نولیتو در ویگو دیدار کردم و او گفته بود که گل اول را به کاسیاس می زند. به حرفش  هم عمل کرد. یک اشتباه تیمی به او کمک کرد تا ایکر مثل یک مجسمه گلش را  تماشا کند. هر چند که غیرممکن بود که ایکر به توپ برسد اما این  واکنش او هم خوب نبود. باید شیرجه می زد و تلاشش را می کرد. اما سلت به گل اول قانع نشد. نبود په په مشهود بود. شاگردان آنچلوتی تلاششان را کردند و در نهایت عدالت برقرار شد.
توماس رونکرو