مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با پیروزی 4-1 در کورنیا کارش در خارج از خانه در لالیگا را تمام کرد و رونالدو توانست که با اقتدار و با رسیدن به رکورد 45 گل آقای گلی خود در لالیگا و کفش طلایش را عملا قطعی کند. حالا مسی باید مقابل دپورتیوو چهار گل بزند.

رئال پس از آن که بنزما از زمین خارج شد و به نوعی سیستم بی بی سی متلاشی شد کاملا راه افتاد و تونست که یک پیروزی پرگل و آرامش بخش داشته باشد. کریستیانو روی سه موقعیت و فرصت طلبی عالیش در نیمه دوم دو گل زد تا فاصله هت تریک هایش را با مسی بیشتر کند. گل دیگر هم با پاس رونالدو و شوت عالی مارسلو به ثمر رسید.

تک گل اسپانیول روی گاف بزرگ کیلور ناواس زده شد. کیلور در اولین بازی خارج از خانه فصلش در لالیگا عملکرد چندان مطمئنی نداشت تا مشخص شود که بیخود نیست که رئال فصل بعد به او اعتماد نخواهد کرد و به خرید ده خیا می اندیشد.

خامس رودریگز ، هافبک کلمبیایی در این بازی عملکرد درخشانی داشت و چیچاریتو هم در زمان حضورش در زمین موثر بود. بیل هم به خصوص بعد از رفتن بنزما راه افتاد. کریم شب خوبی نداشت اما باز هم با یک پاس گل خودش را نجات داد.

در هر صورت شکست اتلتیکو در کالدرون نشان داد که حتی پیروزی احتمالی رئال مقابل والنسیا هم چیزی را عوض نمی کرد و شاید تنها مزیتش این بود که تکلیف قهرمانی را به هفته پایانی موکول می کرد.