مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید فصل را با پیروزی 7-3 مقابل ختافه به پایان رساند تا شبی که با تماشای کلکسیون گلها شبی که می توانست تلخ ترین شب سال باشد کمی شرین تر شود.
برنابئو در این بازی دینش را ادا کرد. به کارلتویی که وعده بازی زیبا داده بود و به قولش عمل کرد. شاید دو سال پیش که آنچلوتی ، مربی دسیما ، مربی 22 برد پیاپی، مربی که بایرن را در خانه اش سلاخی کرد وعده بازیهای تماشایی را در رئال می داد هیچ کس باورش نمی کرد اما آمار حق را به او داد. رئال در شبی که بیش از نیمی از نفرات اصلی خود را نداشت در مقابل ختافه به رکورد خارق العاده 118 گل در لالیگا رسید یعنی فقط 4 گل تا بهترین رکورد تاریخ که در فصل 12-2011 ثبت شده بود.
دین برنابئو به کاسیاس هم ادا شد. در شبی که ایکر شاید آخرین بازی عمرش را در پیراهن رئال انجام داد (کسی چه می داند در چهار ماه باقی مانده تا پایان فصل چه اتفاقی رخ می دهد؟) به شدت توسط هواداران تشویق شد و در زمانی که در دقایق پایانی شعار “ایکر ، ایکر ” شنیده می شد با یک توپگیری تماشایی عیارش را نشان داد و مشخص کرد که چیزی ار ارزشهایش کم نشده و حتی اگر قرار به رفتنش باشد هم در تیم بعدیش ستاره خواهد بود.
دین به خسه رودریگز هم ادا شد. بازیکنی که فصل بدی داشت اما در نیمه دوم با یک گل و یک پاس گل خوش درخشید و شاید همین بتواند او را در رئال نجات بدهد.
کریستیانو رونالدو هم شب بی نظیری داشت و برنابئو را شادکام کرد. او در 56 دقیقه حضورش در زمین 3 گل زد ، 48 گله شد و چهارمین کفش طلایش را از آن خود کرد.
چیچاریتو دیگر بازیکنی بود که با خاطره ای خوش برنابئو را ترک کرد. بازیکن مکزیکی در حالی از رئال می رود که هیچ کس دو ماه پایانیش در برنابئو که رویایی بود را فراموش نمی کند.
در کنار همه این ها نباید خامسی را فراموش کرد که با یک اثر هنری دیگر فصل رویاییش را در برنابئو تمام کرد. مسلما اگر در سالهای آتی کسی بخواهد جایگزین رونالدو باشد هیچ کس بهتر از این جواهر کلمبیایی نیست.  توپ طلاها در انتظار اوست.

امشب شاید آخرین باری بود که ناچو ، خسه ، آربلوا ، چیچاریتو و ایارامندی در برنابئو بازی می کردند. سرنوشت آنچلوتی هم به نظر می رسد محتوم به جدایی است و آینده ایکر تا شروع فصل آینده نامشخص. شبی تلخ اما پرگل. هفت گل برای پایان مردی که دسیمای رویایی را برای رئال آورد …