مرجع خبري رئال مادريد : آنچلوتی عملا پاسخ منفی به میلان داد و اعلام کرد که فصل آینده یا در رئال خواهد بود یا در هیچ تیم دیگری کار نمی کند.
آنچلوتی اظهار داشت :” نمی توانم نسبت به دیروز حرف بیشتری راجع به آینده ام بزنم. هنوز قرارداد دارم این هفته جلسه می گذاریم و در مورد آینده ام با باشگاه صحبت می کنیم. درست مثل دیروز . با بازیکنان صحبت کردم چرا که این آخرین بازی فصل بود. از تلاششان در این فصل و نکات خوب و بد تشکر کردم. آینده ام در ذهنم این گونه است : یا می مانم یا یک سال استراحت می کنم.”
جایگاه ویژه :” دوست نداشتم روی سکوها باشم. ترجیح می دادم که روی نیمکت بنشینم. هواداران خیلی به من لطف داشتند. تیم خوب بود. فصل را با 92 امتیاز تمام کردیم که دستاورد کمی نیست اما برای قهرمانی کافی نبود.”

نظر باشگاه :” هیچ خبری به من ندادند. دوشنبه یا سه شنبه جلسه می گذاریم.”
سوت و تشویق کاسیاس :” در پایان هواداران نشان دهند که کاسیاس چقدر برای این باشگاه مهم است. هواداران این را درک کردند و البته دیر فهمیدن بهتر از هرگز نفهمیدن بود.”
چنین شرایطی را تصور می کردید؟ ” بله چرا که فوتبال همین است. توقعات در رئال بالاست و طبیعی این است که وقتی بخشی از فصل خوب پیش نمی رود مرود ابهام قرار بگیری . این بخشی از کار من است. سال گذشته دسیما را بردیم و امسال داستان فرق داشت. نه پارسال را فراموش می کنم نه امسال را. باید همه چیز را زیر نظر داشت. باید همه اتفاقات این فصل را بررسی کرد.”
آنالیز فصل :” بارها این را گفته ایم. غایبانی در ژانویه و فوریه داشتیم و سه بازیکن مهم حضور نداشتند. در آن زمان مقابل ویارئال و اتلتیک بیلبائو امتیاز دادیم.”
آیا ناراحتیتان به این خاطر است که پرز گفته که می خواهد اخراجتان کند ؟ “هیچ کس عجله ای ندارد. باشگاه باید بهترین تصمیم را بگیرد. من منتظر هستم چرا که عجله ای ندارم.”
آخرین باری که با پرز صحبت کردید:” سه شنبه در مراسم مایکروسافت.”
چرا باشگاه درخواست فرجام خواهی برای محرومیتتان  نداد :” چون که به نظر می رسید با این درخواست چیری را نخواهیم برد. درخواست فرجام خواهی ضروری نبود.”
پیغام به بازیکنان : “انها تا آخرین لحظه فصل حرفه ای و جدی بودند و تلاش بی نظیری داشتند.”
ماندن تان عادلانه خواهد بود ؟ ” این یک نظر شخصی است. امیدوارم بمانم. اگر به من بگویند که برکنار شده ام خوشحال نخواهم بود. این بخشی از کار من است و اولین باری نیست که این اتفاق رخ می دهد. آخرین باری هم نخواهد بود که با من خداحافظی می کنند چرا که این اعتماد بخشی از کار من است.”
کسی در مورد فصل بعد چیزی نگفته است ؟ ” هیچ خبری به من نرسیده است. با خوزه آنخل در مورد امسال و فصل بعد صحبت خواهم کرد.”
برلوسکونی گفته که اگر در رئال نمانید شما را در میلان می خواهد :” از او متشکرم اما اگر در رئال نمانم استراحت می کنم.”