مرجع خبری رئال مادرید : به نظر می رسد که کم کم باید وظیفه کاریمان را از خبر رسانی به تکذیب توهمات کودکان و پسربچه هایی تغییر بدهیم که به دلیل کمبود سواد در پیگیری اخبار انگلیسی و دل بستن به اخبار کذب رسانه های داخلی و البته دنبال نکردن اخبار صحیح فارسی که سایت خودمان منتشر می کند ، شایعه می سازند ، تیم می بندند و …

در هر تابستان عادت کرده ایم که ایرانی ها اخباری را دنبال کنند که در هیچ کجای دنیا صحت ندارد و انگار فقط این پسربچه های 13-14 ساله هستند که به لطف خریدهایی که در پی استیشن برای رئال انجام می دهند فکر می کنند که امکان رخ دادن چنین خریدهایی به صورت قریب الوقوع وجود دارد.

سال گذشته در حالی که بازار نقل و انتقالات ساعت ها بود که بسته شده بود برخی متوهمان منتظر بودند که رویس رئالی شود و حالا خبر جدید در مورد زلاتان ایبراهیموویچ است. بازیکنی که نه رئال تمایلی به خرید وی دارد و نه سیاست باشگاه این است که یک بازیکن پرسن و سال و عملا تمام شده را بخرد. حالا این که چرا خبری که در هیچ کجای دنیا مطرح نیست و صرفا توسط گروهی احمق در تلویزیون میلی مطرح شده مایه بحث پسربچه ها می شود جوابش را نمی دانیم. تنها شایعه ای که در این باره مطرح شد توسط روزنامه موندو دپورتیوو آن هم نه امروز و بلکه هفته پیش بود که سایت ما آن را پوشش داد و همان زمان هم آن را شایعه خواند.

در گذشته راجع به چنین توهماتی سکوت کردیم اما احتمالا در آینده مثل حالا در مورد این توهمات واکنش نشان خواهیم داد تا پسربچه ها از رویاپردازی دست بردارند و هر خبر کذبی را واقعی ندادند.