مرجع خبری رئال مادرید : چیچاریتو هرناندز علیرغم فصل خوبی که داشت و تلاش هایی که کرد از رئال مادرید جدا می شود. بازیکن که در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات به رئال می پیوست تنها به این دلیل رئالی شد که آنچلوتی سه ماه درخواست خرید مهاجم کرده بود.

هیچ کس در برنابئو توجهی نداشت که کارلو به خرید یک مهاجم ذخیره برای زمان های مصدومیت بنزما ابراز نیاز کرده است. پرز می خواست از بنزما محافظت کند و پس از خریدهایی مثل خامس و کروس از نظرش تیم بسته شده بود و نیازی به خرید بازیکن وجود نداشت.

پس از پیوستن موراتا به یووه ، خسه که در حال ریکاوری از مصدومیتش بود تنها ذخیره ممکن برای بنزما بود. آنچلوتی می دانست که غیرممکن است که در فصلی که رئال باید برای شش جام بازی می کرد فقط به بیل ، بنزما و رونالدو دل ببندد و هیچ مهاجم ذخیره ای نداشته باشد. اصرار های آنچلوتی به خرید چیچاریتو ختم شد. بازیکنی که سالها در لیگ انگلیس بازی کرده بود اما در فصل آخرش در یونایتد افت شدیدی کرده بود.

چیچاریتو بازیکنی نبود که آنچلوتی می خواست. کارلتو فکر می کرد که این بازیکن در سطح رئال نیست و به همین خاطر در دو سوم اول فصل به او فرصت نداد اما مصدومیت چیچاریتو درها را به روی او باز کرد. این بازیکن در 33 بازی حضور در رئال در 12 تا فیکس بود و در 1357 دقیقه 9 گل زد. رئال تمایلی به ماندن او ندارد و این بازیکن به یونایتد بر می گردد اما سه ماه آخرش در رئال با گل بی نظیرش به اتلتیکو از یادها نخواهد رفت.

به دنبال خرید مهاجمی دیگر
با توجه به جدایی چیچاریتو ، رئال مادرید برنامه ریزی ها را برای خرید مهاجمی دیگر آغاز کرده است. خرید ده خیا و مشخص کردن سرمربی اولویت های رئال هستند اما خرید مهاجم نیز در برنامه های پرز است.

رئال به دنبال مهاجمی می گردد که با بنزما رقابت کند . دو حالت پیش روی رئال است : یا خرید بازیکنی جوان مثل موراتا یا خرید بازیکنی با تجربه اما بی حاشیه مثل یورنته. البته برخی از اعضای هیئت مدیره هم به پرز توصیه کرده اند که مهاجمی ششدانگ تر و گلزن تر از بنزما به خدمت بگیرد. آگوئرو یا رویس در این صورت از گزینه ها خواهند بود.