مرجع خبری رئال مادرید : در نظرسنجی روزنامه مارکا ، آنچلوتی نسبت به سال آخر مورینیو در رئال نمره بهتری گرفته است. مربی پرتغالی در نظرسنجی 9 ژآنویه 2013 یعنی شش ماه پیش از جدا شدنشد ر رئال نمره 6.68 گرفته بود و آنچلوتی نمره 6.95 گرفته است. تازه باید در نظر گرفت که مورینیو آن سال هنوز در کوپا و چمپیونزلیگ شانس داشت هر چند که در پایان فصلدر کوپا از تتلتیکو باخت و در نیمه نهایی چمپیونزلیگ توسط دورتموند اوت شد.

در آن زمان مورینیو از رئال جدا شد. پرز گفت که فشار رسانه ها و هواداران باعث اخراج مربی پرتغالی شده وگر نه خودش تمایل چندانی به این کار نشده است. تیم در آن سال لالیگا را با فاصله 16 امتیازی با بارسا تمام کرد اما مربی پرتغالی رابطه بدی با بزرگان رختکن مثل کاسیاس و رونالدو داشت. البته مورینیو در مارس 2011 و در زمان بردن لالیگای رکوردها نمره 8.82 را کسب کرده بود.

داستان آنچلوتی کاملا برعکس است. برعکس مورینیو که نظرسنجی در زمانی انجام شد که تیمش شانس بردن دو چام داشت ، همه خبر دارند که تیم کارلتو فصل را بدون جام تمام کرده اما باز هم هواداران به او نمره قبولی داده اند. حالا همه چیز دست پرز است.