مرجع خبری رئال مادرید : سران رئال در فکر بازگرداندن سمت مدیر ورزشی در تیم و استخدام مونچی هستند تا مشکلاتی که در گذشته رخ داده است حل شود.

پرز گفت که دلیل برکناری آنچلوتی ایجاد یک شوک و انگیزه ای جدید برای تیم بوده است و حالا در نظر دارد که پست مدیر ورزشی را به تیم برگرداند. پستی که با رفتن والدانو عملا نقش خود را در تیم از دست داد هر چند که در چند سال اخیر میگل پاردزا این نقش را به عهده داشت.

باشگاه در نظر دارد که از مونچی، مدیر ورزشی سویا که نقش مهمی در موفقیت های این تیم داشته است استفاده کند. او در سویا در زمینه انتخاب مربیان و بازیکنان کارنامه موفقی داشته است.

البته انتخاب مونچی تاثیری در تعیین سرمربی آینده رئال نخواهد داشت. اونای امری و میشل با مونچی در سویا کار کرده بودند اما با این وجود توافق با بنیتز قطعی است و این مربی دوشنبه آینده به عنوان سرمربی جدید رئال معرفی می شود.

در حال حاضر همه تصمیمات ورزشی ، غیرورزشی و … در باشگاه توسط پرز و مدیر اجرایی باشگاه خوزه آنچل سانچز انجام می پذیرند. هواداران نمره 6.62 را از 10 به نحوه مدیریت پرز دادند که نمره متوسطی محسوب می شود. از سویی 56.8 درصد خواستار بازگشت سمت مدیر ورزشی به باشگاه شدند ، 37.1 درصد با آن مخالف هستند و 6.1 درصد نظری ندارند. از میان مردان 58 درصد خواستار استفاده از مدیر ورزشی هستند و از میان زنان 48.3 درصد.

عملکرد کاستیا هم چندان جالب نبوده است. علیرغم خرج های قابل توجهی که سران باشگاه انجام دادند این تیم حتی به مرحله پلی آف هم نرسید. رئال مادرید سی شانس آورد که در دسته چهارم باقی ماند و به لیگ محلی سقوط نکرد. تیم جوانان رئال هم چندان رضایت بخش بنود. آنها لالیگا را در مقابل رایو باختند و در نیمه نهایی جام حذفی اوت شدند.

در نظرسنجی مارکا هواداران نمره 5.03 را به آکادمی رئال دادند که نمره ضعیفی به نظر می رسد. فقط افرادی که بیش از 30 عضو باشگاه بودند نمره قبولی 5.45 را به آکادمی دادند.