هنوز حواسم پیش ده دقیقه آخر بازی با والنسیا و یوونتوس است ….. همه چیز داریم ….. بازیکنانی مثل ایسکو و خامس و کریستیانو که از تکنیک بالایی برخوردار هستند ….. اما طبق یک قانون نانوشته همه ی توپ ها به مارسلو ختم می شود و سانتر و دفع توپ توسط مدافعان حریف و …… بازهم تکرار همین کار …… مقصر کیست ؟؟؟

بدون شک آنجلوتی …. مربیه که بیش از حد دارای تجربه است و همین پیر بودن افکار است که مانع از ظهور انگیزه و جرئت در تیم می شد …..

پوتین رئیس جمهور روسیه جمله ای ناب در مورد شوروی دارد : او می گوید : هرکس که به خاطر فروپاشی شوروی افسوس نخورد بهره ای از احساسات نبرده است ، و هرکس در فکر احیای آن باشد بهره ای از عقل نبرده است …..

کارلتو فراموش نمی شود او بود که دسیما را برایمان به ارمغان آورد بنابراین هرکس که از رفتن وی ناراحت نشود بهره ای از احساسات نبرده است و هرکس در فکر ابقای وی باشد بهره ای از عقل نبرده است …..

او باید برود چون نتواست حرف جدیدی برای رئال به ارمغان بیاورد او باید برود چون دو جام با گل های دقیقه آخر به درد خودش می خورد نه مادرید …. او باید برود چون نتوانست حداقل مثل مورینیوی آشغال کثافت توازن لازم در ترکیب را حفظ کند به گونه ای که گاها با استفاده بیش از حد از یک بازیکن باعث افت وی می شد (مثل بیل ) و گاها با عدم استفاده از وی باعث فاجعه در اون بازیکن می شد (مثل ایارمندی) ….. او باید برود چون ما 20 دقیقه مقابل یوونتوس شانس جبران داشتیم و هیچ تاکتیکی برای رسیدن به این هدف نداشتیم ….. او باید برود چون در روزگاری که مرگ تی کی تاکا را هانکس امضا کرد و حتی دیگر خود بارسایی ها هم علاقه ای به آن ندارند او به دنبال این سبک بازیست ….. او باید برود چون زیادی خونسرد است و این موضوع مقابل ایبار یا لاکرونیا قابل درک است اما مقابل افتضاح ویسنته کالدرون توهین است ……

این روزها صحبت از ابفای اوست ….. هواداران و بازیکنان از اون حمایت می کنند ….. در حالی که هیچکس به جام هایی که در این فصل از دست دادیم و از قضا اکنون بارسا رقیب دیرینه در حال درو کرردن آن هاست ، یک شبه از بین نرفتند …..

هیچ کس از خود نمی پرسد چرا چیچاریتو با این کیفیت بازی  که حدافل به درد بازیکن تعوضی خوب می خورد باید یک فصل تمام روی نیمکت بنشیند و نظاره گر بازی های بنزما خوش گذران باشد که هروقت عشقش کشید گل بزند و هروقت دلش نخواست توپ را از دوقدمی دروازه به بیرون بزند….چرا باید خدیرا در تیم ملی آلمان روان و با کیفت بازی کند اما در رئال نیمکت نشین دائمی باشد تا مودریچ در حساس ترین زمان ها مصدوم باشد ….. چرا باید ایارامندی این گونه تحقیر شود که کروس یک فصل تمام مثل ربات در حال بازی کردن باشد و فقط به لطف بدن سازی خوب آلمانی اش و شاید دعای هواداران مصدوم نشود و با خستگی تمام حداقل اندکی امید برایمان باقی بگزارد ……آیا از خود پرسیده اید ما در دوبازی مقابل اتلتیکو در جام حذفی آیا حرفی برای گفتن داشتیم ؟؟؟؟

آیا در بازی برگشت مقابل بارسا لازم بود پرس سنگین انجام بدهیم تا هم توان تیم نابود شود و هم فرصت ضد حمله به بارسا ؟

همه صحبت از بازی رفت الکلاسیکو و بازی با بایرن در سال گذشته می کنن !!! اما از خود پرسیده اید در آن دو بازی ما چگونه بازی کردیم ….. در آن دو بازی رئال با سبک مورینیوی گوه بازی کرد یا با سبک پاس پاس آنجلوتی ؟؟؟

چرا حقیقت را نمی بینیم ….. *** حداقل بلد بود مقابل هر تیمی چگونه بازی کند ….. او با دست خالی به لطف دفاعی منسجم بارسای پر ادعا را در نیوکمپ با سه گل تحقیر کرد …. اما همان تیم در بازی برگشت سوپر جام در مادرید در 20 دقیقه اول بازی چنان بلایی بر سر بارسا آورد که حتی فردوسی پور را هم به وجد آورد …..

من از آقای خاص احمق دفاع نمی کنم اما آنجلوتی صاف و ساده کار خاصی انجام نداد ….. همه صحبت از برد های متوالی می کنن … اما از خود پرسیده اید این برد ها مقابل چه تیم هایی بدست آمده ….. البته این رکورد کار جالبی بود اما به جز برد مقابل بارسا ، بقیه برد ها مقابل چه تیم هایی بود ؟؟ آری لیورپول را در خانه بردیم …اما کدام لیورپول؟ مطمئن هستم همیشه شما می دانید در آن زمان اوج بدبختی های لیورپول بود ، در بدترین فرم خوش قرار داشت ….. اما برد مقابل ایبار که کل بودجه اش به اندازه ایارمندی هم نمی شد کار سختی است ؟؟

صحبت از رکورد گل زنی است ….. از نظر من این رکورد به کریس متعلق است ….. می توانید به آمار رجوع کنید و تفاوت گل های رئال در روزهای اوج کریس و روزهای افتش را ببینید !!!! چرا در روزهای افت کریس تیم برد 8 -2 نداشت ؟؟؟؟

آنجلوتی علی رغم سابقه زیادش اصلا نتوانست بازیکنان را روی فرم نگه دارد ….. ایارمندی را که نابود کرد ….. وقتی کریس افت کرد او هم مثل همه ی ما نظاره گر بود تا کریس خودش توانست بر افتش غلبه کند …. و اصلا در مورد بیل من دیگر صحبت نمی کنم !!!!

می گویند کاسیاس را احیا کرد !!!! کاسیاس که نابود نشده بود !!! کاسیاس بالاخره از اسپینا (دروازبان آرسنال) که کمتر نیست !!!! او هم چندیین واکنش خوب داشت !!! اینکه کاسیاس چقدر خوب بوده ، رجوع کنید به نظر سنجی ها !!! و نظرات هوادران !!!

او در مقابل مربیان بزرگ که نه ، حتی مقابل مربیان متوسطی مثل انریکه جنگ تاکتیکی را کاملا می باخت …. و این در شان رئال نبود …. چرا وقتی گل مقابل التیکو و یوونتوس از روی زمین و بازی ترکیبی بدست آمد بازهم تیم را تهییج به بازی سانتر سانتر می کرد ….. آیا مارسلو سر خورد این کار را می کرد؟؟؟

کارلو برایمان زحمت کشید و مطمئنا نکات مثبتی هم مثل ایجاد حس اتحاد و همدلی ….. در کارنامه دارد اما من در این مقاله فقط دلایلی که بر اساس اونا آنجلوتی باید اخراج می شد را ذکر کردم !!!

با تشکر

نویسنده : زیتون