مرجع خبري رئال مادريد : ماریان بارنا ، همسر آنچلوتی در مورد اخراج شوهرش توسط رئال صحبت کرد و گفت :” همان طور که می دانید اگر رئال مادرید می خواست ، کارلو می خواند. حالا کارلو می خواهد نفسی چاق کند و پس از آن تیم بعدیش را انتخاب کند. در مورد رئال نظری نمی دهم. این به کارلو مربوط است.”
وی افزود :” از هواداران به خاطر صداقت و وفداریشان متشکریم. مردم مادرید بی نظیر هستند و همیشه به کارلو احترام گذاشته اند.”
وی در مورد استراحت یک ساله شوهرش توضیح داد :” می خواهیم با مکان های مختلف اسپانیا که وقت نشدیم آنها را ببینیم آشنا شویم و به موزه ها و رستوران های مادرید برویم. ” البته گفت که برایش مراقبت از نوه آینده اش هم خیلی مهم خواهد بود.
ماریان در ادامه گفت :” به زودی به خانه مان در ونکوور سفر می کنیم. به زودی صاحب یک عضو جدید در خانواده مان می شویم. الساندرو ، دختر کتیا متولد خواهد شد.”
وی در مورد حمایت هایی که از خودش شده صحبت کرد :” نیازی به حمایت کسی نداشتم. من بخشی از این دنیا هستم و آماده ام تا اتفاقاتی که می گذرند را پشت سر بگذارم. ما عاشق این شهر و مردمش شده ایم. مادرید از همه نظر عالی است. جو مادرید فوق العاده است. مدت زیادی را در  پارک الرتایرو سپری کرده ام که به نظرم یکی از زیباترین پارک هایی است که دیده ام.”