مرجع خبري رئال مادريد : رافا بنیتز هفته آینده به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید معارفه می شود. وی امیدوار است که پس از یک فصل بدون جام بتواند دوباره مادریدیسموها را موفق کند. نگاهی داریم به برخی از شیوه های کاری او.
رافا بنیتز از چه سیستمی استفاده خواهد کرد؟
بنیتز از آغاز کارش به عنوان سرمربی در اچرمادرو در سال 1998 از سیستم 1-3-2-4 به عنون روش محبوب استفاده کرده است. دو هافبک دفاعی هجومی ، دو هافبک دفاعی خلاق (یکی از آنها باید قابلیت تخریب هم داشت هباشد) ، دو بال کناری ، یک بازیساز در پست هافبک هجومی و یک مهاجم نوک که شوتزن ، و دونده باشد و بتواند فضاسازی کند.  بنیتز تا حدی سبک رئال را به سبک سه فصل حضور مورینیو نزدیک می کند. تیم در ضد حملات سرعتی خواهد بود و از ضربات ایستگاهی به نحو احسن استفاده می کند.
این تیم خود را با سیستم بنیتز وفق می دهد
بازیکنان رئال باید سیستم 3-3-4 که در دو فصل اخیر مورد استفاده قرار می گرفت و با حفظ توپ قابل توجهی در جریان بازی همراه بود را فراموش کنند. تیمهای بنیتز هرگز به اندازه تیمهای انچلوتی جذاب بازی نکرده اند و پیروزی برای مربی مادریدی مهمتر از بازی زیبا خواهد بود. بنیتز می داند که رئال مادرید بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد اما می خواهد که از نظر تاکتیکی هم تیم را به بالاترین سطح برساند.مربی مادرید به دنبال رساندن تیم به حد اعلای بدنی خواهد بود تا رئالی ها در کل زمین با تمام قوا بدوند.
آن چه رئال کم دارد
رئال مادرید بهترین های دنیا را در ترکیب خود دارد اما مسلما هر مربی بر اساس نیازهایش کمبود هایی را در تیم می بیند که باید رفع شوند. خدیرا در راه تورین است و در نقطه مقابل کاسمیرو از پورتو بر می گردد اما نیاز به خرید یک هافبک مثل وراتی مسلم است. از سویی بنیتز خواستار ماندن کوئنت رائو شده است تا نیازی به خرید یک مدافع چپ نباشد. چیچاریتو و لوکاس سیلوا دیگر بازیکنانی هستند که شانس جدایی دارند. خرید یک هافبک تخریبی در اولویت خواهد بود.
خریدهای اساسی
درون دروازه داوید ده خیا گزینه اصلی است. رئال مادرید صرفنظر از این که چه کسی مربی باشد توافقات را با دروازه بان یونایتد نهایی کرده است و این بازیکن به احتمال فراوان فصل آینده در برنابئو توپ خواهد زد.در پست هافبک میانی جدا از کاسمیرو که از پورتو بر می گردد رئال نیاز به خرید یک هافبک دونده و جنگنده دارد. وراتی و پوگبا گزینه های موجود هستند. بدین ترتیب یکی از این دو در کنار کاسمیرو ، کروس و مودریچ هافبک دفاعی های سرحال تیم خواهند بود.خرید مهاجم نکته دیگری است که باید حل شود.  باشگاه در این باره تردیدهای زیادی دارد. این که یک ستاره مثل اگوئرو خریده شود یا بازیکنی در سطح پائین تر مثل استرلینگ.