مرجع خبری رئال مادرید : صبح امروز خبرگزاری دولتی و ارزشی فارس خبری مبنی بر تمایل رئال مادرید به فروش رونالدو منتشر کرده بود که این خبر را اکیدا تکذیب می کنیم.

این منبع در ادعایی عجیب مدعی شده است که “روابط عمومی رسمی ” باشگاه رئال خبر تمایل به فروش رونالدو را منتشر کرده است. سوال این جاست که آیا روابط عمومی رسمی رئال اخبار خود را به رسانه های معتبر دنیا بفرستد ، مستقیما برای ” فالس نیوز” (ببخشید فارس نیوز) ارسال می کند؟ مشروط بودن قرارداد رونالدو توهم دیگری است که توسط این رسانه منتشر شده است. تا جایی که ما می دانیم رقم فسخ قرارداد رونالدو با رئال 1000 میلیون یوروست و تنها شرط جدایی وی نیز پرداخت این رقم توسط مشتری وی است نه هیچ اتفاق دیگری!

این منبع در ادامه سناریوسازی هایی که در حوزه های دیگر رسانه ایش به آن عادت داریم مدعی شده است که در این انتقال برونزتی ، ایجنت ایتالیایی و ژرژ مندس ، وکیل پرتغالی رونالدو با یکدیگر ساخت و پاخت خواهند کرد. آخر برادر ارزشی ، این دو چه ربطی به هم دارند؟

تا کنون نه سایت باشگاه و نه هیچ رسانه معتبر خارجی که نزدیک به باشگاه باشد خبری از تمایل باشگاه به فروش ستاره ای که در 300 بازی 313 گل برای رئال زده منتشر نکرده اند.

* “دروغ نیوز” بخشی است که بنا شده از این به بعد به خصوص در ایام تابستان که اخبار کذب در رسانه های داخلی علیه رئال مادرید محبوبمان منتشر می شود به آنها واکنش نشان دهد. اخباری که در “دروغ نیوز” مورد بررسی قرار می گیرند در هیچ رسانه خارجی مطرح نشده اند و صرفا زاییده خیالات متوهم مترجم ایرانی آن است.