مرجع خبری رئال مادرید : در پی ملحق شدن قریب الوقوع رافا بنیتز به عنوان سرمربی رئال مادرید نام رحیم استرلنیگ ، مهاجم 20 ساله لیورپول به صورت جدی پیرامون باشگاه مطرح شده است.

در ماه آوریل زیزو به صراحت تائید کرده بود که رئال شرایط رحیم استرلینگ را دنبال می کند و روز پنجشنبه نیز میرور از تمایل رئال به خرید وی خبر داد و گزارش داد که بنیتز در زمانی که این بازیکن 15 ساله بود هو در لیورپول فعالیت می کرده با او آشنا شده است.

این بازیکن جامائیکایی الاصل یکی از خطرناک ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال انگلیس است که سرعت و شم گلزنی بالایی دارد و خوب دریبل می زند.

یکی از معلمانش در سنین نوجوانی به او گفته بود :” در 19 سالگی یا ستاره فوتبالی می شوی یا به زندان می روی. ” که خوشبختانه گزینه اول برایش محقق شد. او در سن 19 سالگی مهاجم فیکس لیورپول شد و به تیم ملی انگلیس رسید.

فرانک مک پارلاند ، استعدادیاب لیورپول این بازیکن را به بنیتز معرفی کرد و رافا نیز او را پسندید و دستور ملحق شدنش به این تیم در سن 15 سالگی را صادر کرد.

استرلینگ در سال 2012 اولین بازیش را برای لیورپول در مقابل ویگان انجام داد. در آن زمان فقط 17 سال سن داشت. قرارداد فعلی وی تا سال 2017 اعتبار دارد که پیشنهاد نجومی دستمزد هفتگی 136 هزار یورو را رد کرده است. دو باشگاه منچستر هم او را می خواهند.