مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو آگوئرو امروز 27 ساله می شود. بهترین کادوی تولد برای او این است که بداند رئال مادرید نامش را به عنوان کهکشانی تابستان علامت زده است. پرز که دو سال پیش گرت بیل و یک سال پیش خامس رودریگز را به عنوان کهکشانی فصل معرفی کرد حالا به سراغ اگوئرو رفته است. بیل فقط در فصل اولش انتظارات را برآورده کرد اما خامس همین حالا رقم 80 میلیونی خود را جبران کرده است.

حقیقت این است که اکنون در بازار نقل و انتقالات گزینه های چندان جذابی وجود ندارند (تقریبا همه ستاره ها یا در رئال هستند یا بارسا) اما آگوئرو می تواند گزینه جذابی باشد. بازیکنی که امسال با 26 گل ، آقای گل لیگ انگلیس شد یعنی با پنج گل بیشتر از هری کیل و شش گل بیشتر از دیگو کاستا. پرز می خواهد هر طور که شده حواس هواداران را از اخراج ظالمانه آنچلوتی پرت کند و آگوئرو می تواند راه نجاتش باشد.

در سال 2011 این بازیکن که فکر می کرد رئال به سراغش می آید حاضر شد در بیانیه ای رسمی با اتلتیکو خداحفظی کند اما در نهایت پرز عقب نشست و او راهی سیتی شد. وقتی در سال 2012 با من سیتی به برنابئو آمده بود گفت :” چاره ای به جز رفتن به منچستر نداشتم …. ” در آن زمان خیل مارین ، مدیر اجرایی اتلتیکو جلوی این انتقال را گرفت.

آگوئرو در فصل 15-2014 مشکلات مصدومیت هایش را هم کنار گذاشته است. او در این فصل فقط یک ماه مصدوم بود.ژولیانو پوسر که متخصص تغذیه مسی بود به آگوئرو کمک زیادی کرد تا مصدومیت هایش را پشت سر بگذارد.