مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید قید خرید مارکو وراتی ، هافبک 22 ساله پی اس جی را زد. ملی پوش ایتالیایی مورد علاقه آنچلوتی و بنیتز بود (هر چند که مربی مادریدی هافبک های جنگنده تر را ترجیح می دهد) اما باشگاه چند هفته ایست که قید خرید وی را زده است چرا که شرط پی اس جی برای فروش وراتی این بوده که رئال اجازه مذاکره تیم فرانسوی با رونالدو را صادر کند.

قوای مالی باشگاه پاریسی بی نظیر است و آنها می خواهند که رونالدو را جانشین ایبراهیموویچ کنند. بازیکن سوئدی قصد جدایی از پاریس و بازگشت به میلان را دارد و به همین خاطر پی اس جی می خواهد یک ستاره جهانی را جایگزین وی کند.

رئال مادرید قید خرید وراتی را زده است و به همین خاطر هفته گذشته در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که اخبار پیرامون توافق باشگاه با هافبک ایتالیایی صحت ندارند. خود این بازیکن چند هفته پیش در تماس با یکی از نمایندگان رئال برای حضور در برنابئو ابراز علاقه کرده بود اما این ماموریت غیرممکن به نظر می رسد.

پس از منتفی شدن خرید وراتی ، رئال به سراغ کاسمیرو رفت و این بازیکن را از پورتو برگرداند. کاسمیروی 23 ساله در میانه زمین بسیار پلتاش و جنگنده است. اما مشکل این جاست که به جز او عملا هیچ هافبک دفاعی تخصصی در ترکیب نیست. لوکاس سیلوا به صورت قری به تیمی دیگر می رود و خدیرا هم با یوونتوس چهارساله بست. در مورد ایارامندی 39 میلیونی هم باشگاه فعلا از فروش وی با رقمی نزدیک به رقم خریدش نا امید شده است. جایگاه کروس ، مودریچ و خامس در رئال مادرید در فصل آینده قطعی است و در مورد ایسکو این بنیتز است که باید تصمیم بگیرد.