مرجع خبری رئال مادرید:شاید در ظاهر یک رویا به نظر برسد اما راه سفر به مدرسه فوتبال رئال مادرید در تابستان هموار شده است. زمانی قرار بود که مدرسه فوتبال رئال در شهر زلزله زده بم احداث شود اما کارشکنی هایی که صورت گرفت مانع از این اتفاق شد. حالا بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام شده است نونهالان و نوجوانان ایرانی می توانند راهی مدرسه فوتبال رئال مادرید شوند و البته در درازمدت احتمال تاسیس مدرسه رئال مادرید در ایران هم توسط شرکت ” ساحل آفتاب” وجود دارد.

(19)

همچون سال گذشته ، برنامه اردوی تابستانی در مدرسه فوتبال باشگاه رئال مادرید برقرار است. این برنامه که برای کودکان و نوجوانان بین سنین 8 تا 17 سال در نظر گرفته شده است ، یک اردوی دو الی چهار هفته ایست که زیر نظر “فونداسیون باشگاه رئال مادرید” با هدف ارتقای دانش و مهارت علاقه مندان از طریق آموزش تکنیکی و تاکتیکی فوتبال برگزار می گردد.

کمپ رئال مادرید فرصتی است استثنایی، برای اینکه فوتبال را در مهد آن و زیر نظر مربیان با تجربه ی بنیاد رئال مادرید آموزش ببینید.

کمپ فوتبال رئال مادرید، برنامه ای است 2 الی 4 هفته ای در مادرید اسپانیا برای سنین 8 الی 17 سال. این برنامه توسط بنیاد رئال مادرید و با هدف ارتقای دانش و مهارت علاقه مندان از طریق آموزش تکنیکی و تاکتیکی فوتبال برگزار می گردد. شامل خدماتی همچون: آموزش فوتبال، کارگاه های آموزش بدنسازی، تغذیه و بهداشت، آموزش زبان انگلیسی یا اسپانیایی، برنامه های تفریحی جذاب، بازی و فعالیت گروهی، گشتهای موزه باشگاه رئال مادرید و شهر مادرید، ارائه گواهی پایان دوره از باشگاه رئال مادرید و … می باشد.

(12)

در پایان دوره آموزشی یک گواهی نامه پایان دوره از طرف مدرسه فوتبال رئال مادرید به همراه عکس یادگاری و یک دست لباس، کلاه و ساک مربوط به باشگاه رئال به شرکت کنندگان اهدا می شود.

(11)

برخی از برنامه های اردو:

  • آموزش انفرادی و تیمی فوتبال بصورت روزانه
  • کارگاههای آموزش بدنسازی، تغذیه و بهداشت
  • آموزش زبان انگلیسی/اسپانیایی
  • ارتقای مهارتهای اجتماعی در محیط بین المللی
  • برنامه های تفریحی جذاب
  • گشتهای موزه ی باشگاه رئال و شهر مادرید
  • گواهی پایان دوره از باشگاه رئال مادرید

(47)

محل اقامت

محل اقامت دانش آموزان در شهر مادرید در اتاق های گروهی یا خصوصی مجهز دو تخته همراه با حمام، تهویه مطبوع، تلویزیون و امکاناتی چون کامپیوتر، اینترنت، اتاق بازی و فیلم، سالن بدنسازی و خشکشویی می باشد.همچنین در طول مدت شب دانش آموزان تحت نظارت کامل مربیان می باشند.

بازیکنان در طول این مدت تحت نظارت مستقیم مربیان قرار دارند و در تمام طول شبانه روز از همراهی آنان بهره مند می باشند، همه روزه در ساعات مشخصی بازیکنان می توانند با خانواده خود ارتباط برقرار کنند و همچنین همکاران ساحل آفتاب در اسپانیا به صورت پل ارتباطی بین والدین و فرزندان کلیه گزارش ها و عملکرد آن ها را به طور مداوم در اختیار والدین قرار می دهند.

(23)

آموزش زبان و برنامه تفریحی

در طول مدت اقامت بازیکنان در این اردو کلاسهای آموزش زبان های بین المللی دنیا، انگلیسی و اسپانیایی برگزار خواهد شد، شیوه آموزشی زبان در این اردوگاه روش سرگرم کننده و تاکید بر مهارت مکالمه می باشد که پس از تعیین سطح دانش آموزان به گروه های 10 تا 15 نفره تقسیم می شوند که در طی این دوره 10 درس در هفته از دوشنبه تا جمعه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در محل اقامت دانش آموزان برگزار می شود به گونه ای که در طول برگزاری کلاس ها دانش آموزان می توانند با برگزاری کلاس ها دانش آموزان می توانند با آنچه در حال آموزش هستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

(46)

در کنار برنامه آموزشی فوتبال بازیکنان به ورزش ها و بازی های گروهی مانند شنا، بسکتبال، والیبال، بدمینتون و … می پردازند و در جشن ها و مسابقات گروهی شرکت می کنند زیرا آموزش کارهای گروهی و بازی کردن در قالب یک تیم از مهمترین اهداف این اردو می باشد. همچنین در روزهای تعطیل آخر هفته بازیکنان به بازدید از شهر مادرید، موزه ها و استادیوم معروف تیم رئال مادرید به نام سانتیاگوبرنابئو می پردازند.

(25)

گروه بندی

در این مدرسه علاقه مندان بر اساس سن، آمادگی جسمانی و مهارت خود به گروه های مختلف تقسیم شده و روزانه حدود 5 ساعت در زمانهای معین به فراگیری مهارتهای فوتبال به صورت تئوری، تمرینی و عملی می پردازند.

برنامه ویژه برای خانواده ها

چنانچه تمایل به همراهی فرزند خود در کشور زیبای اسپانیا را دارید، شرکت توریستی ساحل آفتاب این امکان را برای شما فراهم نموده است که با اقامت در شهرهای مختلف اسپانیا و همراهی فرزندانتان در روزهای پایانی هفته خاطرات فراموش نشدنی را در کنار یکدیگر تجربه کنید.

(44)

نمونه برنامه روزانه

07:30   بیدار شدن و صبحانه

09:00 آموزش زبان انگلیسی یا اسپانیایی

11:00 آموزش فوتبال

12:45 شنا

14:00 ناهار

15:15 آموزش زبان انگلیسی یا اسپانیایی

17:15 آموزش فوتبال

18:45 میان وعده

19:15 بازی و فعالیت گروهی

20:30 شام

21:30 تماس با خانواده

22:00 بازی و فعالیت

23:30 خواب

خدمات:

–  3  وعده غذای روزانه+ میان وعده 2 نوبت

– 2 روز گشت کامل شهر ی و گشت تفریحی شهر مادرید(شهربازی،پارک آبی، موزه، استادیوم سانتیاگوبرنابئو، فروشگاه رئال مادرید)

– لباس ورزشی تیم رئال و تجهیزات مورد نیاز

– حضور 24 ساعته مربیان

– بیمه درمانی و مسافرتی

– ترانسفر فرودگاهی

برنامه ها:

– 1ساعت و نیم تمرین روزانه با مربی، 1 ساعت و نیم مسابقه و بازی دوستانه، آموزش های تئوری و عملی فوتبال

– فعالیت های ورزشی شامل: بسکتبال، هنر، کارهای دستی، شنا، پینگ پنگ، بازی و فعالیت های گروهی

زمان اردوهای دو هفته ای برای سال 1396 این گونه تعیین شده است :

 13 تیر-  27 تیر- 10 مرداد

گروه سنی:          8 الی 17 سال

طول مدت دوره:    2 الی 4 هفته

برای اطلاعات بیشتر در مورد تور مدرسه رئال مادرید در ساعات کاری (شنبه و چهارشنبه ساعت  9 تا 17 و پنجشنبه ساعت 9 تا 13) با شماره تلفن  02188641720 (شرکت ساحل آفتاب) تماس حاصل فرمایید.

(8)