مرجع خبری رئال مادرید : از پنجشنبه این هفته مسابقات جام ستارگان با حضور تیمهای کانون های هواداری باشگاه های مختلف مثل منچستریونایتد، آ اس رم، لیورپول و یوونتوس و همچنین تیم فوتبال 120 (با حضور احتمالی فردوسی پور) برگزار خواهد شود. این مسابقات قرار است که مشتمل بر هشت تیم باشد که به دو تیم فینالیست جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.

تیم فوتسال رئال مادرید ایران بیش از چهار سال است که توسط مرجع خبری رئال افتتاح شده است اما با توجه به گذر زمان، ترکیب دچار فراز و نشیب هایی شده است.

با توجه به اهمیت مسابقات برای هواداران قرار است که در روز دوشنبه مورخ اول تیرماه ساعت 18 در سالنی در منطقه طرشت تهران برای تکمیل ترکیب ، تستی از هواداران متقاضی برای حضور در مسابقات گرفته می شود.

حداقل سن حضور در ترکیب 18 سال است (که البته سنین 16-17 سال با جثه بزرگ تر هم می توانند خود را در تست محک بزنند).

با توجه به کوچک بودن اندازه سالن ، مبلغ 2000 تومان به عنوان حق رزرو در نظر گرفته شده است تا حق دوستانی که در صورت پر شدن جا و تاخیر در ثبت نام نتوانند در جمع هواداران حاضر باشند، تضییع نشود.

برای ثبت نام مبلغ  2000 تومان (به ازای هر نفر) به عنوان حق رزرو ( و البته هزینه سالن) را به همراه نام و نام خانوادگی تان وارد کنید و پس از  انجام امور بانکی، در فرم نهایی شماره تماس و ایمیلتان را وارد کنید تا آدرس دقیق به شما اطلاع داده شود.

در صورتی که در روند ثبت نام به مشکل خوردید با ایمیل shoma@real-madrid.ir در تماس باشید.

[WPDonateZarinpal]