یکم دلم پر شده از زمانی که در سانتیاگو برنابئو مقابل یوونتوس 1-1متوقف شدیم داستان های غم انگیزمان شروع شد.
بازهم پیرمرد کار خودش را کرد فلورنتینو از تجربه اش در سال2003 که با اخراج دل بوسکه و فروش بازیکنان اصلی زمینه نابودی تیم را فراهم کرد.باز هم ان داستانهای وحشتناک برای رئال شروع شده از اخراج مربی لادسیما که بدترین کارممکن بود تا حالا که خبر جدایی راموس را دیریا زود میشنویم.این مقاله کمی انتقادی است که امیدوارم به کسی برنخورد.
احترام:این کلمه زمانی به عنوان نماد تیم محبوب مان شناخته میشد داشتن اسطوره هایی چون الفردو دی استفانو یا بوتراگوئنو به رئال مادرید سپید احترام داده بود.تمام قوانین باشگاه براساس احترام بود رئال مادرید یکتیم کاملا قابل احترام بود نه اینکه حالا محترم نباشد اما آن زمان کمی محترم تر بود
آن زمان کسی اسطوره ها را هو نمیکرد کسی جرئت نداشت اسطوره ای را اخراج کند اسطوره اسطوره بود و رئال با اسطوره هایش رئال مادرید شد…اما حالا چه؟
رئال مادرید تیمی تبدیل شده است که احترام در ان کم است یا شاید حتی وجود ندارد رئال مادرید و طرفدارانش آنطور که لایق و شایسته است با هواداران برخورد نمیکنند کاسیاس محترم شمرده نمیشود و حالا دخیا نورچشمی فلورنتینو شده.این جمله رسید به ذهنم که میگفت:نو که رسید به بازار کهنه شد دل ازار و حالا ما طرفداران فراموشکار کاسیاس را فراموش کردیم.احترام در این رئال مادرید دیده نمیشود.تا جایی که تیممان را مسخره کردند و گفتند: قرار است سانتیاگو برنابئو نامش عوض شود و نام جدید آن سانتیاگو برنابووو باشد.(بوو در لغت انگلیسی به معنای هو کردن).دیگر حرمت ها را شکسته ایم .
سرخیو راموس:انگار جناب فلورنتینو فراموش کرده بود که با تیم کهکشانی اش چیزی نمانده بود 1-0مغلوب اتلتیکو شود
تا آنکه همان مدافعی که از طریق رسانه ها او را مثل دیماریا و اوزیل میکوبد تیمش را در دقیقه 92:48 نجات داد و با سر طلایی خود مانع حسرت دسیما شد راموس با تعصب ترین بازیکن تیم هنوز هم ناامید نبود و مزدش را گرفت و رئال را به لادسیما رساند.
فلورنتینو فراموش کرده که تیمی که خیلی بد بسته بود و تحویل کارلتو داده بود چگونه در جام باشگاه های جهان با2گل  راموس قهرمان شد تا 2014سالی پر از جام البته با سر طلایی سرخیو باشد.
انجا که مقابل والنسیا 2-1عقب بودیم تنها بازیکنی که تعصب در چشمانش مووج میزد راموس بود نه هیچ کسی دیگر …
در دنیا بازیکنی با تعصب سرخیوراموس وجود ندارد این رو با اطمینان میگم اما حیف که ما لایق داشتن اسطوره ای مثل او نیستیم.
انجا که نه بیل نه رونالدو نه بنزما و نه هیچکسی نتوانستند کاری کنند راموس در2بازی 2گل زد تا رئال ارم قهرمانی جهان را درسینه داشته باشد.
بگذریم راموس نیز قربانی سیاست های عجیب فلورنتینو شد و حالا باید ازدیدن بازی های اوتامندی مصطفی یا کوشیلنی لذت ببریم.
بارسلونا تیمی که در 2-3سال اخیرخرج های چندانی نکرد اما موفق ه کسب3جام شد گرانترین خرید انها سوارزی بود که 89تا برایشان اب خورد نه مثل ما که با 50میلیون دنبال اوتامندی یا با 100میلیون دنبال بیل و پوگبا هستیم!
به هرحال من کمی درد و دل داشتم که باید میگفتم و گفتم و از همه کم و کاستی های ان عذر میخواهم.

حرف اخر:درکنار پسرم مقابل تلویزیون نشستیم و بازی های رئال مادرید را میبینیم کارگردان 3 نفر را تند تند نشان میدهد که ناگهان موجب ناراحتی پسرم شد او میگوید:اه!چرا انقدر این 3نفر را نشان میدهد؟نمیزارن بازی را ببینیم.
اما من به او میگویم”:پسرم میدانی ان 2نفر چه کسانی هستند او میگوید نه نمیدونم من هم درجواب میگم:سمت چپی که موی سپیدی دارد زمانی شماره1این پیراهن برتنش بود او ایکر کاسیاس است همان کسی که جادوگر بود و دروازه اش همیشه بسته بود همان کسی که وقتی دستکش را بردست میکرد دل همه قرص میشد…
نفر وسط زمانی شماره 4میپوشید:او بهترین مدافع دنیا در زمان خود بود وقتی کرنر به نفع رئال اعلام میشد تمام بازیکنان حریف از سر زنی او وحشت داشتنتد همه مهاجمان از عبور کردن از او عاجز بودند و نفر اخر که میبینی زمانی شماره7تیم دوران من بود نام او کریستیانو رونالدوست او بهترین گلزن تاریخ باشگاه محبوبت است
او بازیکنی بود که همیشه سیری ناپذیر بود بطوری عاشق او بودیم که حاضر بودیم رئال 2-1باگلزنی رونالدو پیروز شود تا11-1 بدون گلزنی او!هر وقت گل میزد بی نهایت شاد میشدیم پسرم این3نفر را هرگز از یادت نبر انها بخشی از تاریخ بزرگ کهکشان رئال مادرید هستند.

mehdycr7