مرجع خبری رئال مادرید : شروع کار بنیتز در رئال چندان آسان نیست. مربی اسپانیایی باید اختلافات زیادی را حل کند.نگاهی داریم به برخی از گره هایی که به دست او باز می شوند.

شرایط دروازه بانی
بنیتز در روز 3 ژوئن به عنوان سرمربی جدید رئال معرفی شد. همان زمان با با بزرگان تیم تماس گرفت و پس از آن در مورد نقل و انتقالات با باشگاه صحبت کرد. بر کسی پوشیده نیست که ده خیا هدف اصلی رئال برای خرید درون دروازه است اما ابهام این جاست که با آمدن وی چه بر سر کاسیاس می آید. دو سال از قرارداد ایکر مانده است اما ماندنش روی هواست. بنیتز می داند که اگر قرار به رفتن ایکر باشد پس از ربع قرن حضور در باشگاه باید رفتن وی خیلی محترمانه باشد. رئال برای فسخ قرارداد ایکر باید 15میلیون یورو غرامت بپردازد. گفته می شود که کاسیاس توافقات اولیه را با آ اس رم انجام داده است.

نقل و انتقالات
بنیتز در زمان پیوستن به رئال هدفش را خرید یک هافبک ، یک بال راست و یک مهاجم تعیین کرد. در حال حاضر هیچ کدام از خریدها انجام نشده اند و تنها باشگاه مذاکره با پوگبا و وراتی را تکذیب کرده است. بنیتز در خرید دانیلو نقشی نداشت اما با بازگشت کاسمیرو موافقت کرد. رئلا مادرید تا کنون با احتساب لوکاس سیلوا ، اودگارد و آسنسیو 59.2 میلیون خرج خرید بازیکن کرده است. در حال حاضر بنیتز اعلام کرده است که اگر بال راست خریده نمی شود اجازه رفتن چریشف را نمی دهد. از سویی باشگاه برای خرید لوکاس وازکز ، هافبک اسپانیول مذاکراتی داشته است. خرید وی برای رئال حدودا یک میلیون یورو هزینه دارد.

جنجال پزشکی
رئال مادرید به دکتر خسوس اولمو ، رئیس کادر پزشکی قدرت کامل داده است. کسی که بازیکنان او را جاسوس رختکن می دانند و در حالی که بازیکنان در تعطیلات هستند چند تن از پزشکان مورد اعتماد آنها را هم اخراج کرده است. پزشکان اصلا از دکتر اولمو خوششان نمی آید اما رابطه خوب وی با پرز باعث ترقی اش شده است

مدیریت تور پیش فصل
هنوز زمان دقیقی برای جام برنابئو مشخص نشده است اما تیم هفت بازی پیش فصل انجام می دهد و برایش 45.266 کیلومتر می پیماید. بنیتز از این سفرها راضی نیست. بدترین سالش در لیورپول مزانی وبد که تیمش دتور پیش فصل را در آسیا برگزار کرد. پاکو ده میگل، بدنساز تیم قرار است که اوضاع را مدیریت کند. بنیتز از روند تور تابستانی راضی نیست و ترجیح می داد که به جای سفر تبلیغاتی سفرهای ورزشی برنامه ریزی شوند.

فروش ها
در حال حاضر تیم 26 بازیکن دارد. اودگارد ، آسنسیو ، لوکاس سیلوا ، چریشف و پاچکو احتمالا جدا می شوند که با آمدن ده خیا تعداد بازیکنان به 22 می رسد.