مرجع خبری رئال مادرید : شرکت مینت مدیا متعلق به پیتر لیم ، مالک والنسیا 100 درصد حق تبلیغعات کریستیانو رونالدو را خریداری کرد. این قرارداد شش ساله است و بازیکن پرتغالی دیروز آن را اعلام کرد. هنوز مبلغی که تاجر سنگاپوری به رونالدو پرداخته مشخص نیست.

با این توافق ، شرکت پیترلیم صاحب تمامی حقوق تبلیغاتی رونالدو به جز تبلیغات این ستاره برای باشگاه رئال مادرید خواهد بود. در زمینه تبلیغات مربوط به باشگاه 50 درصد متعلق به باشگاه رئال خواهد بود و نیم دیگر متعلق به رونالدو که از این به بعد در اخیتار شرکت پیترلیم است.

در دوران کهکشانی ها پرز همیشه نیمی از حق تبلیغات بازیکنان را در اختیار داشت. به گفته رونالدو این قرارداد به او کمک می کند تا در بازار آسیایی نیز برندش را توسعه بخشد.

فوربس ، رونالدو را سومین ورزشکار پردرآمد جهان پس از فلوید می ودر و مانی پاکیائو که هر دو بوکسور هستند می داند. رونالدو در سال 2015 مبلغی بالغ بر 71 میلیون یورو درآمد داشته است. پیترلیم اظهار داشت :” رونالدو نه تنها بازیکن بزرگی است بلکه شخصیت بسیار عزیزی دارد. مطمئنم که می توانیم برندش را توسعه بخشیم. ”

رونالدو و پیترلیم سالهاست که به واسطه مندس با م رفاقت دارند. این دو سه سال پیش یکمی از بازیهای رئال را در جایگاه ویژه برنابئو تماشا کردند. پیترلیم عاشق ورزش و کشور اسپانیاست. او در سال 2012 می خواست اتلتیکومادرید را بخرد اما موفق نشد تا این که سال گذشته 70 درصد سهام اتلتیکو را با 94 میلیون یورو خرید.

والنسیایی ها از این که مالک تیمشان حق تبلیغات رونالدو را خریده است چندان ناراحت نشدند. در شبکه های اجتماعی نیز واکنش منفی چندانی به این قضیه دیده نمی شد.