مرجع خبري رئال مادريد : عشق به رئال مادرید حد و مرز ندارد. هنوز 9 روز باقی مانده است تا تیم بنیتز راهی استرالیا شود و مرحله اول پیش فصلش را آغاز کند اما بلیط های دو بازی رئال در استرالیا مقابل منچسترسیتی و رم تمام شده است.
رئال مادرید در روز 28 تیر ساعت 13:30 به مصاف رم می رود و در روز سوم مرداد ساعت 14:30 (هر دو به وقت ایران) رو در روی سیتی قرار می گیرد که استادیوم ملبورن کریکت گراند برای هر دو بازی پر شده است. در حال حاضر فقط اندک بلیط های گران برای  این دو بازی مانده است.  برای بازی با سیتی مثلا 300 بلیط 347 یورویی مانده است.
ملبورن کریکت گراند 100.024 صندلی دارد که یکی از بزرگترین استادیوم های ورزشی دنیاست. این ورزشگاه در سال 1956 افتتاح شد که بعد از آن تغییراتی بر رویش پدید آمد. مدونا یا پل مک کارتنی در این ورزشگاه کنسرت گذاشته اند. رکورد تماشاگر در این ورزشگاه مربوط به کنسرت مذهبی بیلی گراهام با حور 130 هزار نفر است.
حضور رئال نیز ممکن است که رکورد تعداد تماشاگران برای یک بازی فوتبال را بشکند. رکورد فعلی 95446 نفر برای بازی ملبورن ویکتوری و لیورپول در سال 2013 است. لیورپول آن بازی را 2-0 برد و یاگو اسپاس اسپانیایی گلزنی کرد.
سال گذشته بازی رئال و منچستر رکورد تماشاگر در ورزشگاه میشیگان را شکست. در آن بازی 109318 هوادار به ورزشگاه رفتند که این رکورد کشور آمریکا برای یک بازی دوستانه بود.
رئال مادرید بدین ترتیب گرمای 40 درجه مادرید را به مقصد دمای 11 درجه ملبورن ترک می کند و بدین ترتیب در هوایی خنک تمرین می کند.