مرجع خبري رئال مادريد : دنی پیری ، پسر مدافع اسطوره ای رئال یکی از بدنسازهایی است که اخیرا توسط دکتر اولمو ، پزشک مورد علاقه پرز توسط کادر پزشکی باشگاه اخراج شده است. وی در نامه ای به این اتفاق واکنش نشان داد.
“از تمامی محبت هایی که در روزهای اخیر در مورد خروجم از رئال مادرید نسبت به من نشان دادید از شما متشکرم. متاسفانه افراد تا زمانی که به مشکلی نمی خورند رفاقی واقعیشان را نمی شناسند و من از تعداد آنها حقیقتا شگفت زده شدم. امروز رسما قراردادم را با باشگاه فسخ کردم ، باشگاهی که  از کودکی تا چند سال پیش خانه ام بود. در هر کاری ممکن است که اخراج شوی ، هیچ کس جایگاهش ثابت شده نیست اما وقتی کل زندگیت در یک تیم هستی و تمام تلاشت را برای موفقیت آن انجام می دهی ترجیح می دهی که لحظه پایان کارت به شکلی دیگر باشد.
متاسفانه در آن جا چند وقتی است که کارها با هدف دقیقی انجام نمی شوند. هدفم از این نوشته این نیست که کسی را سرزنش کنم. هر کسی آزاد است تا هر کاری که دلش بخواهد را انجام بدهد ، حتی اگر شده اخراج افراد ارزشمند و باتجربه.”
زندگی ادامه دارد. هر چیزی دلیلی دارد و مطمئن هستم که این هم همین طور است. می خواهم از کسی تشکر کنم که بیشتر از همه دوستم داشت و از تصمیماتم حمایت کرد تا کرا برایم راحت شود. (پدرش) چند سال پیش برای او هم همین شرایط رخ داد ، در همین جا ، توسط همین اشخاص (پرز) پس از آن که در کل عمرش همه چیزش را برای رئال گذاشت تاریخ تکرار شد. ممنون پدر ، ممنون که به من یاد دادی که زندگی ادامه دارد و شان آدمی بالاتر از هر چیزی است. دوستت دارم.”