مرجع خبری رئال مادرید : در سال 2000 که فلورنتینو به رئال مادرید آمد، رائول ، کاسیاس و گوتی پرچمداران آکادمی در تیم اصلی بودند و حالا پس از پانزده سال ایکر در آستانه جدایی است ، کارواخال با آمدن دانیلو برای نیمکت نشین شدن آماه می شود و ستارگان آکادمی مثل موراتا در تیمهای دیگر می درخشند. او یک نیمه کهکشانی به نام اودگارد 16 ساله را با دستمزد سالانه 1.2 میلیون یورو خرید ، خریدی که باعث نارضایتی هم تیمی هایش در کاستیا شد و به همین خاطر او فصل آینده دیگر در تیم رزروهای رئال توپ نخواهد زد.

حالا ویکتور فرناندز ، مربی باتجربه فوتبال اسپانیا قرار است که مدیریت آکادمی رئال را در اختیار بگیرد و ساختار تیمی را عوض کند. در حال حاضر بسیاری از مربیان و بازیکنان آکادمی دلهره دارند چرا که نمی دانند چه آینده ای برایشان در پیش است. از سویی بنیتز هم هیچ بازیکنی از کاستیا را برای حضور در لیست تیمش در فصل آینده زیر نظر ندارد.

تیم رئال مادرید سی منحل شده است و زیدان باید از میان بازیکنان فصل گذشته کاستیا و رئال مادرید سی یک تیم را تشکیل بدهد. در حال حاضر باشگاه از انحلال تیم سوم جوانان منصرف شده و آن را به زمانی دیگر موکول کرده است.

ویکتور فرناندز قرار است که سبک بازی را در کل تیمهای پایه رئال یکسان کند. امسال آکادمی رئال توفیق چندانی نداشت و فقط یکی از تیم های رده نوجوانان در جام نایکی پیروز شد.

تیم اصلی جوانان رئال سال بدون جامی را پشت سر گذاشت و هیچ کدام از تیهای نونهالان هم در گروهشان قهرمان لیگ نشدند.