مرجع خبری رئال مادرید : رابطه ضعیف میان پرز و راموس به مرحله ای رسیده که جای بازگشتی وجود ندارد. مردی که دسیما را برای رئال آورد اکنون از شرایطش راضی نیست. پرز پس از بازی به او گفت :”دستمزدت را به اندازه ای که لیاقتش را داری زیاد می کنم.” اما پس از گذشتیک سال مشخص شد که وعده پرز پوچ و توخالی وبده است.

بحث راموس جدا شدن از تیم محبوبش بحث پول نیست. او که در ده سال حضور در رئال در 488 بازی 58 گل زده است می خواهد جدا شود چرا که از دست پرز خسته شده است. این مدافع با تمام وجودش یک رئالی است و این را در تمامی بازیها نشان داده است اما از رفتاری که پرز با او انجام می دهد راضی نیست.  پرز با بی چشم و رویی تمام پس از حذف از کوپا ، از راموس انتقاد کرده بود و حالا نیز از طریق اطرافیانش و رسانه ها تا جایی که می تواند او را می کوبد. حالا هیچ بعید نیست که داستان ردوندو ، دل بوسکه ، هیرو ، رائول و ایکر برای راموس هم تکرار شود. راموس وقتی زمانش برسد همه چیز را توضیح می دهد.

راموس هرگز حاضر نشده است که به خاطر منافع خود با باشگاه سازش کند. او سر مسئله انچلوتی یا کادر پزشکی به صراحت جلوی مدیر ایستاد و حرفهایش را زد.

در نقطه مقابل یونایتد هم تنها شرط فروش ده خیا را صدور اجازه پیوستن راموس به این تیم تعیین کرده است. بدین ترتیب به نظر می رسد که ماجرای راموس روز به روز بغرنج تر می شود.