مرجع خبری رئال مادرید : اد وودوارد نماینده مستقیم یونایتد در مذاکرات پیرامون ده خیاست. کسی که مدرک فیزیک دارد و دیوید های ، مدیر شرکت مشاوره برند فینانس او را کریستیانو رونالدوی دنیای فوتبال می داند.

وودوارد درس فیزیک خوانده اما در تجارت توانمندی های زیادی دارد. او در زمان خرید یونایتد به برادران گلیزر مشاورت می داد. وودوارد فقط 32 سال سن دارد. در سال 2013 پس از جداییدیوید گیل جانشین او شد و کار مذاکرات را به عهده گرفت. وی دو قرارداد مهم را برای یونایتد جور کرد : قرارداد فصلی 71.5 میلیون یورو با شورلت و قرارداد ده ساله 1050 میلیون یورویی با آدیداس.وی البته پر درآمدترین فرد لیگ انگلیس در سمت خودش است و سالانه 3.5 ملیون یورو دستمزد دارد.

سال گذشته وودوارد 217 میلیون یورو برای دی ماریا ،  فالکائو ، شاو ، اندر هررا ، بلیند و روخو هزینه کرد. تا کنون دیپای را با 39 میلیون خریده است شرایط راموس ، شواین اشتایگر و مولر را زیر نظر دارد. وودوارد اعتقاد دارد که یونایتد باید تیم غالب فصل نقل و انتقالات باشد. در حال حاضر او با فروش ده خیا موافق است اما در عین حال می خواهد از این انتقال برای خرید راموس استفاده کند …