مرجع خبری رئال مادرید : اینده و نقش کریم بنزما در رئال مادرید روی هواست. این بازیکن با رفتن هیگواین دو سال اخیر فیکس بوده است اما از نظر بنیتز او نیمکت نشین است چرا که رونالدو در پست مهاجم نوک بازی می کند.

بنزما تا سال 2019 قرارداد دارد اما احتمال جدایی این بازکین 27 ساله وجود دارد. این بازیکن شش سال در رئال بوده است و نمی خواهد در سالی که یورو در کشورش برگزار می شود نیمکت نشین بوده است. این بازیکن در این مدت نتوانست که منتقدانش را راضی کند . وی در رئال به طور متوسط 0.48 گل در هر بازی زد.

بنزما مهاجمی است که پاس گل دادن را به گل زدن ترجیح می دهد و به همین خاطر بنیتز می خواهد او را نیمکت نشین کند چرا که تیمهای رافا همیشه یک مهاجم ششدانگ داشته اند. در چنین شرایطی باشگاه های بزرگ اروپا به دنبال خرید بنزما هستند. آرسنال حاضر است که برای خرید وی 25 میلیون یورو هزینه کند که البته رقم بسیار اندکی است.

پی اس جی دیگر باشگاهی است که با خلاص شدن از شر محرومیت فیفا می خواهد کریم را بخرد. آنها می خواهند بنزما را جایگزین ایبرا کنند. کریم در دوران حضورش در لیون در 133 بازی 82 گل زده بود.

یونایتد دیگر مشتری این بازیکن است که احتمال دارد در خلال مذاکرات بین دو باشگاه رئال و منچستر در مورد ده خیا و راموس بحث در این باره پدید بیاید. در صورت فروش بنزما احتمال خرید یک مهاجم گرانقیمت مثل بنزما وجود دارد.