مرجع خبری رئال مادرید : دومین تلاش زیدان برای برگرداندن کاستیا به دسته دوم آغاز شده است. زیدان مشخص کرده است که کدام بازیکنان جوان را برای فصل آینده ادر تیمش می خواهد.

تیم جوانان رئال فصل گذشته جام نبرد اما بازی چشم نوازی ارائه داد. حالا مارکوس لاوین ، آلوارو تخرو ، لاینهارت ، گارسی ، فباس ، فران پرز ، سدرس ، لازو و مایورال فصل بعد در کاستیا خواهند بود.

مارکوس لاوین فصل گذشته در تیم جوانان رئال دروازه بان فیکس نبود اما در ساختار آکادمی مورد اعتماد است و استعدادیابان باشگاه برایش آینده درخشانی متصورند.

تخرو یکی از کاپیتان های تیم رامیس بود که ده سال است در رئال حضور دارد و در پست دفاع کناری بازی می کند. او مثل کارواخال به خوبی هب حملات اضافه می شود. لاین هارت اتریشی فصل گذشته به رئال آمد. رئال برایش 800 هزار یورو به راپید وین پرداخته بود و در پست دفاع میانی بازی می کند. وی چند هفته پیش در جام جهانی زیر 20 سال حاضر شده بود.

فباس و سدرس فصل گذشته در رئال مادرید سی بازی می کردند. فبس یک هافبک با استعداد است که از نظر سبک بازی به اینیستا شباهت دارد. قامت کوتاهی دارد و همیشه نسبت به خودش تقوعات بالایی دارد. سدرس نیز سرعت بالایی دارد ، می تواند در دو جناح بازی کند و خطرناک است. استعداد او هم خیلی زیاد است. متولد سال 1997 است اما در والدبباس برایش آینده درخشانی متصور هستند.

فران پرز در خط حمله صاحب هوش بسیاری است و یک تمام کننده قهار است. لازو و مایورال هم دو تن از آینده دار ترین های آکادمی به شمار می روند