مرجع خبری رئال مادرید : رافا بنیتز در حال حاضر ترکیبی با 27 بازیکن را در اختیار دارد یعنی دو بازیکن بیش از حد معمول.

کیلور / 28 ساله / دروازه بان / قرارداد تا 2020
دروازه بان کاستاریکایی می ماند اما با آمدن ده خیا باز هم نیمکت نشین خواهد بود. او فقط در کوپا بازی خواهد کرد. کیلور پارسال شش بازی در لالیگا ، سه بازی در کوپا و یک بازی در چمپیونزلیگ داشت. این بازیکن با مصدومیت به تمرینات اضافه می شود.

کاسیاس / 33 ساله / دروازه بان / قرارداد تا 2017
به نظر می رسد که ایکر راهی پورتو می شود و به 25 سال حضور در باشگاه پایان می دهد. سه سال کابوس وار را پشت سر گذاشته است. اگر گزینه پورتو قطعی نشود راهی رم می شود.

پاچکو/ 23 ساله / دروازه بان / قرارداد تا 2016
باشگاه برای فصل آینده روی او به عنوان دروازه بان سوم پس از ده خیا و کیلور حساب می کند. رئال مادرید قید خرید باتایا ، دروازه بان جوان ریورپلاته را زده است و می خواهد او را حفظ کند.

دانیلو / 23 ساله / مدافع راست / قرارداد تا 2021
تنها خرید مهم فصل تا به این جا بوده است. با 31.5 میلیون یورو در ماه آوریل به رئال آمد. با حضور او کارواخال نیمکت نشین می شود. بنیتز شخصا با او صحبت کرده است.

آربلوا / 32 سله / مدافع راست / قرارداد تا 2016
در فاصله یک سال تا پایان قراردادش ترجیح می دهد در رئال بماند هر چند که احتمال حضورش در لیگ آمریکا وجود دارد. در حال حاضر په در پست دفاع راست چه در پست دفاع چپ گزینه سوم است و به ندرت فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

په په / 32 ساله / مدافع میانی / قرارداد تا 2016
بالا رفتن سن روی او اثری نگذاشته است و فصل گذشته یکی از مهمترین بازیکنان رئال ماردی دبود. در سال آخر قراردادش است و آماده رقابت با وراان است. با رفتن ایکر و راموس ، او کاپیتان دوم تیم می شود.

راموس/ 29 ساله / مدافع میانی / قرارداد تا 2017
کاپیتان دوم تیم است و می خواهد برنابئو را ترک کند چرا که دیگر تحمل رویارویی با پرز را ندارد. منچستریونایتد مشتری اصلی است اما رئال مادرید 90 میلیون می خواهد و پیشنهاد شیاطین سرخ 50 میلیون است. یونایتد شرایط او را وابسته به ده خیا می داند.

مارسلو / 27 ساله / مدافع چپ / قرارداد تا 2018
در زمستان 2007 به رئال مادرید آمد و در فصل اخیر دفاع چپ فیکس رئال مادرید بود. به علت مصدومیت کوپا آمه ریکا را از دست داد اما فصل آینده بازیکن فیکس و کاپیتان رئال مادرید خواهد بود.

کارواخال / 23 ساله / مدافع راست / قرارداد تا 2019
فصل گذشته یار فیکس رئال بود و به تیم لمی اسپانیا هم رسید امابا آمدن دانیلو جایگاهش را از دست داده است و باید خیلی تلاش کند تا بتواند بنیتز را مجاب به استفاده از خود کند

واران / 22 ساله / مدافع میانی / قرارداد تا 2020
قرارداد را تابستان گذشته تمدید کرد و برای فیکس شدن در صورت رفتن احتمالی راموس کار مشکلی نخواهد داشت. او پایان فصل خوبی داشت اما یکی از مقصران اصلی شکست 4-0 مقابل اتلتیکو بود.

ناچو / 25 ساله / مدافع میانی / قرارداد تا 2021
این بازیکن در ابتدا به جدایی از رئال می اندیشید اما تصمیم رگفته است که یک سال دیگر بماند. سومین سالش در تیم اصلی است و البته مثل فصلهای اخیر نقش مهمی در ترکیب نخواهد داشت.

کوئنت رائو / 27 ساله / مدافع چپ / قرارداد تا 2019
پیش از آمدن بنیتز رفتنش قطعی بود اما مربی مادرید نظر مثبتی روی او دارد. تاکتیک پذیرتر از مارسلوست.

مودریچ / 30 ساله / هافبک / قرارداد تا 2018
در فصل گذشته دو مصدومیت طولانی مدت را تجربه کرد (دومی پیش از نیمه نهایی حساس مقابل یوونتوس بود). با توجه به خریده نشدن بازیکنانی مثل ویدال و وراتی توسط باشگاه به نظر می رسد که نقش مهمی در کنار کروس داشته باشد.

ایسکو / 23 ساله / هافبک / قرارداد تا 2018
یوونتوس به صورت جدی به دنبال خرید اوست اما بنیتز در تماسی تلفنی گفته است که روی این هفابک استفاده می کند و در سیستم 1-3-2-4 به او فرصت خواهد داد. او می تواند در پست هافبک هجومی ، بال چپ و هافبک دفاعی بازی کند.

خامس / 23 ساله / هافبک / قرارداد تا 2020
با سیستم 1-3-2-4 آزادی عمل بازیکن کلمبیایی بیشتر خواهد بود چرا که بر خلاف پارسال وظایف دفاعی کمتری خواهد داشت. با حضور رونالدو در پست مهاجم نوک او می تواند پشت سر ستاره پرتغالی بازی کند. این بازیکن در سال اول حضورش در رئال 17 گل زد که سال آینده می خواهد این رقم را افزایش بدهد.

ایارامندی / 25 ساله / هافبک / قرارداد تا 2019
با خرید کاسمیرو جایگاهش از قبل تنگ تر شده است و بعید است که در فصل آینده بتواند فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.قیمتش 38.9 میلیون یوروست.

خسه / 22 ساله / بال کناری / قرارداد تا 2017
فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و در صورت ماندن آنچلوتی رفتنش قطعی بود. در طول تعطیلات با یک بدنساز کار کرده است تا روی فرم باشد. لاس پالماس یکی از مشتریان جدی اوست.

کروس / 25 ساله / هافبک / قرارداد تا 2020
مثل فصل گذشته نیرومحرکه تیم خواهد بود. بنیتز باید کاری کند که مثل فصل گذشته در پایان فصل خسته نشود. این بازیکن در تیم ملی آلمان و رئال در فصلی که گذشت 5191 دقیقه بازی کرد.

بیل / 25 ساله / هافبک / قرارداد تا 2019
بنیتز می خواهد از این بازیکن در پست بال چپ استفاده کند. رافا شخصا پیش از بزی ولز و بلژیک در کاردیف با او دیدار کرد. بخشی از هواداران از روند وی ناراضی هستند اما نورچشمی پرز است.

چریشف / 24 ساله / بال کناری/ قرارداد تا 2017
پس از یک دوره موفق در ویارئال به مادرید بر می گردد اما آینده اش مشخص نیست. خسه و لوکاس وازکز رقبایش برای حضور در ترکیب هستند هر چند که بازیکن روس در این پیش فصل می خواهد شانس خود را برای حضور در ترکیب بیازماید.

کریستیانو / 30 ساله / مهاجم / قرارداد تا 2018
برای آن که بیل بتواند در پست بال چپ بازی کند ، ستاره پرتغالی باید در نوک پیکان خط حمله بازی کند. او فقط ده گل تا رسیدن به رائول و تبدیل شدن به آقای گل تاریخ باشگاه فاصله دارد و منتظر فصل آینده است.

اودگارد / 16 ساله / مهاجم / قرارداد تا 2020
به تور استرالیا و چین می رود اما فصل آینده در یک تیم دیگر لالگیایی توپ می زند. بنیتز میخ واهد شرایطش را ببیند و این بازیکن فصل آینده در کاستیا توپ نخواهد زد. مشکل این جاست که در سن 16 سالگی دستمزدش 1.2 میلیون یوروست ، رقمی که کمتر باشگاهی می تواند بپردازد.

لوکاس سیلوا / 22 ساله / هافبک / قرارداد تا 2020
پس از دانیلو ، خامس و کاسمیرو ، چهارمین بازیکن ترکیب است که پاسپورت غیراروپایی دارد و باشگاه در نظر دارد که این بازیکن که در تابستان گذشته برایش 14 میلیون یورو هزینه کرد را به صورت قرضی بفروشد.

لوکاس وازکز / 24 ساله/ هافبک کناری / قرارداد تا 2020
تنها خریدی است که با خواست بنیتز انجام شده است. رئال مادرید برای بازگرداندنش یک میلیون یورو به اسپانیول پرداخت. حضورش باعث می شود که رئال در لیست چمپیونزلیگ با رفتن احتمالی کاسیاس از نظر کمبود محصولات آکادمی دچار مشکل نشود.

مارکو آسنسیو/ 19 ساله / مهاجم / قرارداد تا 2021
رئال برای خرید او 3.9 میلیون یورو خرج کرده و به صورت قرضی به یک باشگاه دیگر قرض داده می شود. بنیتز ترجیح می دهد که در پیش فصل شرایطش را ببیند و تصمیم بگیرد. اسنسیو اکنون در یوروی زیر 19 سال حضور دارد

بنزما / 27 ساله / مهاجم / قرارداد تا 2019
با حضور رونالدو در پست مهاجم نوک ، نقش مهاجم فرانسوی کمرنگ تر می شود. بنیتز به دنبال یک مهاجم برای رقابت با اوست و فن پرسی در کنار اگوئرو گزینه های موجود هستند.