مرجع خبري رئال مادريد : خنتو امسال به کمپ فوتبال زوکو – پاچین دعوت شده بود که به سوالات مختلفی از سوی بچه ها پاسخ داد. او در ابتدا از بچه ها سوال پرسید :” اگر گفتید چند جام اروپایی برده ام؟” اکثریتشان گفتند شش تا!
پس از آن نوبت سوالات بچه ها بود. برخی سوالات عجیبی می پرسیدند:” تا حالا کنار رونالدو بازی کرده ای ؟ ” که پاسخ خنتو این بود :” نه اما در کنار بازیکنان خوب دیگری مثل دی استفانو که بهترین بود یا پوشکاش بازی کرده ام.” یکی دیگر پرسید:” چند بار هت تریک کردی” که اسطوره رئال جواب داد :” سه تا اما دقیق یادم نیست. من بیشتر به دنبال دادن پاس گل بودم نه گلزنی.” یکی در مورد لغو جام رنابئو پرسید که خنتو جواب داد :” امیدوارم که برگزار شود. باید یک جای خالی رگزار شود.” یکی دیگر در مورد کاسیاس پرسید و  خنتو جواب داد :” نمی دانم. دوست ندارم برود اما تردیدهایی وجود دارد.” دیگری در مورد ده خیا پرسید و اسطوره رئال این گونه پاسخ داد :” همه بازیکنان خوب باید به رئال بیایند. او دروازه بان بزرگی است.”
خنتو در مورد راموس گفت :” از رئال نمی رود. خواهد ماند. چهره اش کاملا رئالی است. ” و در مورد بازیکن محبوبش در رئال صحبت کرد :” همه بهترین هستند.” که یکی از بچه ها جواب داد :” نه ، مسی از بهترین هاست و در تیم ما نیست. ” که خنتو جواب داد :” خب از دست ما در رفته است.”