مرجع خبری رئال مادرید : ایکر کاسیاس در کنفرانس مطبوعاتی رسمی جدایی خود از رئال مادرید را اعلام کرد. نکته عجیب این مراسم عدم حضور هر گونه نماینده ای از باشگاه بود. شاید ایکر نمی خواست که آنهایی که هر چه می خواستند پشت سرش گفتند با دورویی در این مراسم حاضر شوند.

“خواندن این متن در حالت عادی 30 ثانیه طول می کشد اما … ممکن است یک ساعت وقت ببرد. در ابتدا تشکر می کنم از … (مکث ، احساساتی شدن و تشویق همه خبرنگاران) شما که در این روز خاص مرا همراهی می کنید. می خواهم با همه مادریدیسموها وداع کنم. به پورتو می روم چرا که از من حمایت کردند و اشتیاق زیادی برای کار کردن با من داشتند. آنها به من امید دادند و محبت زیادی به من داشتند. تمام تلاشم را می کنم تا نا امیدشان نکنم. پس از 25 سال باید کار سختی انجام بدهم باشگاهی را ترک کنم که همه چیز به من داد. در 9 سالگی به رویای حضور در بهترین تیم دنیا رسیدم.”

“در لحظات خوب و بد احساس عزت کردم. باشگاه به من کمک کرد تا نماینده ارزشهای آن باشم. در رئال مادرید همه چیز را یاد گرفتم. از مربیانم تشکر می کنم چرا که چیزهای زیادی به من آموختند. در رئال نه تنها از نظر فوتبال بلکه از نظر شخصیتی هم شکل گرفتم. دوستان زیادی در این جا پیدا کردم که هم می توانند روی من حساب کنند و هم من می توانم رویشان حساب کنم. از والدینم متشکرم که به من این راه را نشان دادند. همین طور از زوجم و پسرم. از مادریدیسموها متشکرم که در این سالها از من حمایت کردند.

“( با اشک) تنها چیزی که می خواهم این است که به عنوان یک فرد خوب و یک دروازه بان خوب به یاد آورده شوم. ممنون و هزاران ممنون. هر جا که باشم فریاد خواهم زد : زنده باد رئال مادرید. نمی گویم خداحافظ چرا که تیم را دنبال می کنم . به امید دیدار.”

CJtOm3eUcAAP2a1 CJtPC7iUcAAce-I CJtPDTvUkAANyH_ CJtMYrdUsAAdYsF