آفرین ، آفرین به ما!

آفرین به ما رئالی ها نه به خاطر اینکه پرافتخارترین باشگاه دنیا هستیم ، نه به خاطر اینکه 10 بار قهرمان اروپا شدیم ، نه به خاطر اینکه رونالدو را داریم، نه ، بلکه به خاطر اینکه موفق شدیم بزرگترین قلب دنیا رو بشکنیم به خاطر اینکه موفق شدیم دل مهربون ترین مرد دنیارو ناراحت کنیم ، به خاطر اینکه موفق شدیم بزگترین اسطوره ای که فوتبال به خودش دیده چه تو اخلاق چه تو معرفت و چه تو غیرت رانابود کنیم.

او روحیه ی خیلی بزرگی دارد چرا که نزدیک به 3 سال شنیدن هر ناسزا و توهینی آنهم از طرف مردمی که هم دوستشان داری هم دوستت داشتند! واقعا” تاثر برانگیز است.

شاید الان با خودش بگوید خدایا من چه گناهی کرده ام که در رئال مادرید بازی می کردم؟؟ چرا نباید در لیورپول بازی کنم مگه من چه چیزی کمتر از جراردی دارم که با وجود افت وحشتناک در سال های اخیر با یک مراسم با شکوه و احترام کامل حتی در ورزشگاه های رقیب از تیمم خداحافظی کنم؟

ما رئالی ها ید طولانی در نابود کردن بازیکنان کلیدی داریم به طوریکه در دنیا معروف شدیم به تیمی که خیلی به ندرت بازیکنانش را تا اتمام قرارداد نگه می دارد! اما اخیرا” به لطف وجود دیکتاتوری مستبد توانستیم صفت برازنده ی “اسطوره کش” را هم برای خودمان دست و پا کنیم!

کافی است به مدت 10 دقیقه فکر کنید متوجه می شوید که قضیه ی معروف دست های پشت پرده مختص فوتبال ایران نیست و به وضوح و شاید چندین برابر آن در باشگاه خودمان وجود دارد. جایی که شروع به تخریب اسطوره توسط مدیریت آغاز و به کمک لیدرهای از پیش آموزش داده شده ، دستورات به معرض اجرا در می آیند. به نظرتان آیا واقعا” مشکل باشگاه ما اضافه کردن دستمزد بازیکنانی است که بالواقع کاملا” محق این افزایش درآمد هستند یا خبر دیگری در پشت پرده است؟

آیا در یک حکومت استبدادی ، حاکم اجازه ی محبوب شدن یک فرمانده را می دهد یا درصورت محبوبیت بیش از حد او را از بین می برد؟

بله این باشگاه مشکلاتی اساسی تر از قرارداد بازیکن و یا یکی 2 اشتباه فردی در طی بازی ها دارد زیرا اگر اینگونه بود ون در سار با وجود اشتباهات فراوان تا 40 سالگی در منچستر بازی نمی کرد و یا استاد لایی “ویکتور والدز” در تیم رقیب این همه سال دوام نمی آورد کسی که حتی نمی توان به او لقب اسطوره داد اما ببینید چه رفتاری سال قبل با او صورت گرفت!

یعنی حتی اسطوره ی ما لیاقت همان رفتار را هم نداشت؟؟

ما کاری با بزرگ مرد دوست داشتنی اسپانیا کردیم که شاید اگر در تیم رقیب هم می رفت به عنوان یک رئالی همچین بی حرمتی به وی نمی کردند. ما کاری کردیم که او حتی راضی به نصف دستمزدش و راهی کشور دیگری شد چرا که ما و فقط ما رئالی ها اورا بی حرمت کردیم کاری که فقط و فقط تو برنابئوی اسطوره کش انجام گرفت نه نیوکمپ نه ویسنته کالدرون نه مستایا و نه هیچ ورزشگاه دیگری!

باریکلا به ما ، آفرین به ما!

خیلی کارمون درسته آخر ما رئالی هستیم!

پیمان چرخابی