مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید بنیتز کم کم ساختار خود را می شناسد. ترکیب رئال برای بازی مقابل سیتی تقریبا همان ترکیبی بود که فصل گذشته 22 برد پیاپی را کسب کرده بود و یک پیروزی روحیه بخش را در مقابل تیم متمول و نفتی کسب کرد. سیتی به لطف مالکان عربش بیشترین خرج را در این تابستان داشته و 70 میلیون یورو برای استرلینگ هزینه کرده است اما در مقابل رئال مادرید حرفی برای گفتن نداشت.

در غیاب خامس و ده خیا به نظر می رسد که بنیتز ترکیب تیمش را شناخته است.  ترکیب تیم تقریبا همانی است که بهترین روزهای رئال آنچلوتی را رقم زد. بی بی سی مورد انتقاد در ترکیب آنچلوتی هم جای دارند و بیل ، بنزما و رونالدو باز هم کنار هم بازی می کنند. فقط نقش بیل است که کمی متفاوت شده و متمایل به مرکز بازی می کند.

رئال مادرید در نیمه اول که با ترکیب اصلی خود بازی می کرد کار را خوب شروع نکرد اما به مرور بهتر شد و شوت سرضرب بنزما روی ارسال بیل و گل رونالدو روی پاس خوب کروس باعث شد که تیم با دو گل پیش بیافتد. گل سوم رئال هم روی ارسال کرنر ایسکو و ضربه په په به ثمر رسید. کمی بعد داور بازی اشتباه خود در نگرفتن پنالتی ناواس روی توره در اوایل بازی را جبران کرد و یک پناتی اشتباه را به علت هند راموس در بیرون محوطه جریمه گرفت تا سیتی سه بر یک پیش یبافتد.

رئال در نیمه دوم با ذخیره هایش با طراوت کمتری بازی می کرد اما این دنیس چریشف بود که روی حرکت عالی ایسکو گلزنی کرد تا نشان بدهد که لیاقت ماندن در رئال را دارد.

کیکو کاسیا اما بر خلاف انتظارات بازی نکرد تا همچنان منتظر اولین فرصتش در رئال باشد.

رئال با این پیروزی 4 امتیازی شد و قهرمانی مسابقات ” اینترنشنال چمپیونزکاپ” در استرالیا را بدست آورد. رئال فردا راهی چین می شود تا دو بازی مقابل اینتر و میلان در این کشور داشته باشد.

ترکیب رئال در نیمه اول : ناواس ، کارواخال ، په په ، راموس ، مارسلو ، کروس ، مودریچ ، ایسکو ، بیل ، بنزما و رونالدو.

ترکیب نیمه دوم پس از تعویض ها در طول نیمه : ناواس ، دانیلو، واران ، ناچو، آربلوا، لوکاس سیلوا، کاسمیرو، مارکوس یورنته، لوکاس وازکز، چریشف و خسه.