مرجع خبری رئال مادرید : تغییر دما از هوای خنک ملبورن به هوای شرجی و گرم گوانگژو نیز تاثیری روی روند رئال مادرید بنیتز نگذاشت.

رئال مادرید با گلهای خامس و خسه رودریگز و رافا واران با نتیجه سه بر صفر بر اینترمیلان غلبه کرد تا با انرژی مضاعف آماده فتح دومین جام تابستانی خود شود.

تیم بنیتز در نیمه اول با ترکیب اصلی که به نظر می رسد ترکیب فصل آینده اش باشد ( منهای خامس و ده خیا که پس از انتقالش به ترکیب اضافه می شود) سرحال بازی کرد و بارها هندانوویچ ، دروازه بان باتجربه اینتر را وادار به واکنش کرد.

خسه رودریگز که بازی خوبی داشت و نشان داد که به دوران اوج پیش از مصدومیتش برگشته است روی پاس مارسلو یک گل زیبا را به ثمر رساند تا رئال نیمه اول را با پیروزی به اتمام برساند.

در نیمه دوم رئال که تغییرات زیادی را تجربه می کرد و ستارگانش را از از زمین بیرون کشیده بود روی حرکت لوکاس وازکز و ضربه واران از درون محوطه شش قدم به گل رسید. خامس نیز که فقط یک روز با تیم تمرین کرده بود با یک ضربه کاشته تماشایی گل سوم را در دقایق پایانی زد تا نشان بدهد که هر چقدر هم ایسکو بدرخشد نمی تواند به سادگی او را نیمکت نشین کند.

رئال مادرید پس از غلبه بر سیتی حالا اینتر را هم شکست داده است و اگر پنجشنبه بر میلان غلبه کند دومین جام تابستانی بنیتز نیز فتح می شود!