می تواند  خبری رئال مادرید : تیم فوتسال هواداران رئال مادرید روز پنجشنبه ساعت 23 در آخرین بازی خود در مسابقات پرشین کاپ 94 (اولین دوره مسابقات بین کانون های هواداری) مقابل مچستریونایتد قرار می گیرد

رئال تا به این جای مسابقات توانسته که یوونتوس ، رم ، طرفداری و اسپورت آوران را با زده هفده گل و دریافت سه گل شکست بدهد و منچستریونایتد هم بر یوونتوس، رم ، فوتبال 120 و لیورپول با زدن 29 گل و دریافت ده گل به این مرحله رسیده است. این جدال را به نوعی می توان تقابل بهترین خط دفاعی و بهترین خط حمله مسابقات دانست. با توجه به آن که حضور هواداران خانم و آقا برای این مسابقه ازاد است شما را به تماشای مسابقه فینال در تهران ، خیابان پاسداران ، خیابان گل نبی ، خیابان ناطق نوری ، میدان قبا ، فرهنگسرای رسانه دعوت می کنیم.

در فاصله 48 ساعت تا فینال با حامد شاه قاسمی به گفتگو نشستیم. بازیکنی که از خوب های رئال در این مسابقات بود و نه تنها در دفاع موثر ظاهر شد بلکه با زدن سه گل آمار خوبی از خود به جای گذاشت.
شرایط تیم را در آستانه بازی با منچستریونایتد چطور می بینی؟

همه ی بچه ها هیجان زیادی برای این بازی دارند. با وجود آن که بازیهای قبلی هم چندان آسان نبودند، تیم منچستر تیم کاملا شناخته شده ایست و تا قبل از رو شدن تیم رئال مادرید، همه آنها را بخت اصلی قهرمان می دانستند. به همین دلیل تیم اکنون بیشترین انگیزه را از زمان آغاز مسابقات تا کنون دارد.
حتما قبول داری که پدیده مسابقات بودیم. در بازی اول تیمی که حسین ماهینی را در ترکیبش داشت چهار بر صفر شکست دادیم، تیمی که اسپانسر مسابقات بود و سر همان بازی با ما سر لج افتاد. آن بازی چطور بود؟
نصف قضایای آن بازی رو باید از تماشاگران پرسید! آن طور که شنیدیم از لباس تا گرم کردن قبل بازی و …، همه را به سخره گرفته بودند. خوشبختانه چنین مسائلی بین ما به هیچ وجه نبود. از اول بازیها همه به فوتبال بدون حاشیه و منطقی فکر می کردند. شاید اوج هماهنگی را در همان بازی دیدیم. تیمی که برای اولین بار با هم بازی میکردن و دو بازیکنشان همان شب رسیده بودند، آبروی مادریدیستا رو از همان لحظه اول بازی حفظ کردند. حضور ماهینی از قبل بازی کلی حرف و حدیث راه انداخته بود. انگار همه منتظر بودند ببینند چطور بازیکنهای حریف را جا می گذارد و با چه اختلافی می برند. شاید فراموش کرده بودند تعصب چه نقشی در سالن دارد. برای من گل نخوردن در آن بازی، بیشتر از 4 تایی که زدیم ارزش دارد. تشویقهای پرشور هواداران رئال هم مزید بر ناباوری آنها از شکستشان شد تا دهن کجی ها به تیم ما ادامه پیدا کند.
دو بازی سخت هم جلوی رم و یوونتوس داشتیم که هر دو را بردیم. به نظرت می توانیم با رفع نقاط ضعف قهرمان شویم؟

یوونتوس هم مثل رئال، سورپرایز دیگه ی این مسابقات بود. آنها کارشان رو از هفته دوم و جلوی ما شروع کردند. با وجود تمام صحبت ها و آمادگی تیم رئال، یوونتوس توانست با رو کردن چند بازیکن جدید شرایط را تغییر دهد. خوشبختانه تیم ما واکنش مناسبی در خط حمله نشون داد و بازی تیمیش به تکنیک فردی یوونتوس چربید.
رم، با اینکه احترام تیم مادرید رو نگه داشت، هیچ ترسی از حمله و ریسک کردن نداشت که موفق شدند دو گل هم بزنند. تعصب خیلی بالایی نشان دادند، بازیکنان فیزیکی و با انگیزه ای داشتنذ و تا لحظه ی آخر برای یه گل بیشتر جنگیدند. واقعا شایسته بازی کردند.
همه می دانیم که منچستر تیم قدری است. سالهاست با هم تمرین می کنند و حتی سابقه قهرمانی در جام رمضان محلات را هم دارند. به نظرت چند درصد شانس برد داریم؟

اگر به تعداد گلهای منچستر در هر بازی هم کاری نداشته باشیم، دیدن بازیشان گواه بر سطح بالای فردی و تیمیشان هست. روانی و هماهنگی تو حرکاتشون موج می زند که این مسئله شاید نقطه ضعف تیم ما باشد. ولی از طرف دیگه، خلاقیت فردی و انگیزه ی بالای مادریدیستا میتونه کمبودها را جبران کند. نکنیک مهرداد ….، رهبری محمد باقری و خلاقیت دانیال … و روزبه …..، هر کدام می تواند به تنهایی یه بازی را در بیاورد. قشنگی این بازی برای من همین است، احتمال پیروزی هر دو تیم رو 50-50 می دانم و این برای من صرفا یه معنی دارد: رو کردن هر چیزی که در چنته داریم. مطمئنم که تک تک بچه ها از دل و جان مایه خواهند گذاشت تا تیمشان سربلند از این بازی بیرون بیاد. و این برای من از همه چیز ارزشمندتر است، رئالی برای تمام فصول.
می دانی که دو یار غیرتهرانی و پروازی هم داریم مثلا روزبه قبل از مسابقات در تست شرکت کرد و حالا برای هر بازی از گرگان با هواپیما می رود و می آید. به نظرت عرق رئالی بودن چقدر در تیم دیده می شود؟

چه خوب که اشاره کردی به این مسئله. دو بازیکن با سطح فنی بالا که هر هفته از قزوین و گرگان می آیند، هر کدوم چند تا اولترا مادرید فن کنارشان دارند و هر بازی هم چند تایی گل می زنند. میثم و روزبه انقدر برای رئال مایه گذاشتند که به نظر من باید رفت و ازشان پیرهن گرفت! من فعلا به عکس گرفتن باهاشان اکتفا کردم، چون همین یک دست پیرهن هست برای بازی ها
عملکرد خودت در این بازیها چطور بود؟ راضی بودی؟
بهترین قاضی برای بازی من و دیگران، خودت هستی حامد جان و تماشاگرهای عزیز. قبل از شروع بازیها مدافع خوبمان مصدوم شد (علی واعظی) و بیشتر وزن تیم هجومی بود. به صلاحدید تیمی و فیزیکی بودن بازی من، سعی کردم بیشتر به کارهای دفاعی کمک کنم و کنترل آخر زمین را نگه دارم. خوشبختانه دروازه بان تیم از ناواس چیزی کم نداره و میلاد … الگوی خوبی برای دفاع و انتقال به حمله بوده است.
حرف آخر؟
از روز اول، امید من به حضور تو فینال این بازیها و مطرح شدن اسم تیم طرفداری رئال مادرید بود که خوشبختانه بهش رسیدم. برد فینال می تواند گل سرسبد این ماجرا باشد، ولی بدون اون هم مطمئنا از این به بعد، این تیم پای ثابت چنین مسابقاتی خواهد بود.