مرجع خبری رئال مادرید : پرز و راموس در گوانگژو سعی کردند که اختلافات را کنار گذاشتند و پس از جنگ طولانی مدت دوباره همه چیز را از نو آغاز کردند. در این جلیه مقرر شد که پس از بازی برگشت آئودی کاپ در مونیخ یعنی 15 مرداد مذاکرات از سر گرفته شود.

جلسه در چین در هتل ریتز کارلتون در گوانگژو انجام شد که مدیر رئال مادرید و مدیر اجرایی باشگاه نیز در آن حضور داشتند هر چند که اختلافات میان این دو همچنان زیاد است. راموس از دست پرز ناراحت است که اطلاعات مذاکرات را به رسانه ها داده است . او از این که باشگاه سعی کرده وجهه اش اش را خراب کند و او را پول پرست جلوه بدهد ناراضی است و این را به سران باشگاه هم گفته است.

البته در گوانگژو تا حد زیادی اختلافات طرفین حل شد. این مدافع همچنان به تمدید مطمئن نیست اما سران رئال می خواهند که نظر وی را جلب کنند. گفته می شود که راموس با دستمزد 9 میلیون یورو قراردادش را تمدید می کند.

جلسه سران رئال و راموس از سویی باعث نگرانی سران یونایتد شده است و حتی در مصاحبه با دیلی استار برخی از آنها راموس را خائن خواندند.

دیلی میل ، گاردین و شمار زیادی از رسانه های انگلیس در روزهای اخیر اعلام کردند که شانس پیوستن راموس به یونایتد خیلی کم است. شیاطین سرخ حاضر بودند که برای خرید این مدافع 60 میلیون یورو بپردازند و دستمزد او را به اندازه رونی برسانند. در حال حاضر راموس از حرفهای سران یونایتد ناراضی است و اعتقاد دارد که شیاطین سرخ با ” خائن” خواندنش به او توهین کرده اند.