مرجع خبری رئال مادرید : خسه در بازیهای آغازین پیش فصل در بهترین سطحش قرار دارد. او مصدومیت یک سال و اندی پیش خود مقابل شالکه را فراموش کرده است. عملکرد خوب خسه اتفاقی نیست. او سه هفته پیش ازآغاز تمرینات پیش فصل به صورت اختصاصی در لاس پالماس به تمرین می پرداخت . او در هر روز دو ساعت صبح و یک ساعت و نیم بعد از ظهر تمرین می کرد و شرایط خوبش بنیتز را خوشحال کرد.

خسه با توجه به نا آمادگی بدنی در فصل گذشته چندان خوب بازی نمی کرد و حتی در فکر جدایی بود اما تمرینات خوبی که در تابستان انجام داد شرایط را دستخوش تغییر کرد.

عملکرد خوب خسه باعث شده است که تردیدهای بنیتز در مورد ساختار تیمش افزایش یابد. خامس ، ایسکو ، رونالدو ، بیل و بنزما دیگر ستاره های خط حمله رئال هستند. خسه در فصل اول آنچلوتی به نظر می رسید که از بیل برای حضور در ترکیب پیشی گرفته باشد و در یک قدمی دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا بود اما حالا کاملا سرحال است.

خسه از زمان بازگشتش از مصدومیت در 643 دقیقه از 3690 دقیقه ممکن بازی کرد یعنی در 18 رصد دقایق آن هم در حالی که پیش از مصدومیتش مقابل شالکه در 30 درصد دقایق توسط آنچلوتی مورد استفاده قرار گرفت. کارلتو بعدها گفت که اگر خسه مصدوم نمی شد رئال می توانست سه جامه شود و لالیگا را از دست نمی دهد.