مرجع خبری رئال مادرید : از نقشه کشیدن روی بورد تا واقعیت. بنیتز درست از روز اول نشان داد که درس اولی که تیشم باید یاد بگیرد بهتر و جدی تر دفاع کردن است. در حقیقت تیم باید جدیت و تمرکز خوبی داشته باشد. در حقیقت جدیت و تمرکز دفاعی بیشتر سازماندهی تیم را بالا می برد.

پس از این سه بازی ، به این نتیجه رسیدیم که نتایج اولیه حاصل شده اند. تیم در 270 دقیقه یک گل خورده است که آن هم از روی نقطه پنالتی بود. تیم روی ضربات ایستگاهی حریفان جدی تر به نظر می رسد. البته در بازی اول مقابل رم ، این تیم سه موقعیت جدی از روی کرنر روی دروازه رئال ایجاد کرد اما به نظر می رسد که این مشکل هم حل شده است.

رئال مادرید در این مدت سعی کرده است که بسیار متحد و جدی بازی کند ، بازیکنان در پست های مختلف به هم نزدیک تر بازی می کنند و به نظر می رسد که تیم از اشتباهاتش درس گرفته است.

بازیکنانی که نزدیک به توپ هستند زیاد هستند. تیم به خوبی از 1-3-2-4 در زمان حمله به 2-4-4 در زمان دفاع سوئیچ می کند. مربی جدید دوست ندارد که تیمش دو تکه باشد. او می خواهد همه با هم دفاع وئ حمله کنندو کل بازیکنان در یک عرض 40-50 متری قرار داشته باشند.

انریکه اورتگو