مرجع خبری رئال مادرید : رافا بنیتز ، مربی رئال پیش از بازی مقابل میلان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

ده خیا و خریدهای دیگر:” تیم خیلی خوبی در اختیار دارم که هر روز در کنارشان کار می کنم. هدفم این است که تیم بهترین روندش را ارائه دهد و تا جایی که می تواند بهتر شود. روی بهتر شدن روزمره بازیکنان تمرکز دارم.”

حرفهای مربی چلسی علیه همسرش:” من مربی رئال مادرید هستم. فقط فوتبال را دوست دارم ، فوتبال را می فهمم و در مورد فوتبال صحبت می کنم.”

رویس:” قبلا گفتم که تیم خوبی دارم و از داشتن این بازیکنان راضی هستم. تلاش می کنم تا آماده آخرین بازی تور آسیایی برابر میلان شوم. وقتی به مادرید برسیم شرایط را بررسی می کنیم. اکنون فقط به تیم خوبی که در اختیار دارم فکر می کنم.”

بنزما و مودریچ :” هر دو امروز تمرین کردند و فردا می توانند برابر میلان بازی کنند.”

مربی چلسی گفت که اینتر را خراب کردی:” در این جا هستیم تا در مورد بازی مقابل میلان در یک تور خوب صحبت کنیم. من دوست دارم در مورد حال و آینده صحبت کنم که امیدوارم هر دو در رئال باشد.”

میلان :” در حال حاضر تیم را مشخص نکرده ام چرا که تازه تمرین تمام شده است. به همه اعتماد دارم. آسان نیست که بتوان ترکیب را از حالا چید. شرایط هوایی و گرما باعث تغییراتی خواهد شد. مهم این است که بازیکنانی که درون زمین قرار می گیرند عملکرد خوبی داشته باشند. ترکیب حائز اهمیت نیست.”

خروج ها:” در پیش فصل بازیکنانی را دیدم که خیلی خوب تمرین می کنند و 100 درصد آماده هستند. منتظر بازی بعدی می مانم و بعد تصمیم می گیرم. از همه بازیکنانم راضی هستم اما مسلما باید در مورد برخی تصمیمات متفاوتی بگیرم. به خاطر احترام به این تیم منتظر می مانم تا در مادرید تصمیم گیری کنم.”

نامزدی پلاتینی برای ریاست فیفا :” در این جا هستم تا در مورد این مسابقات صحبت کنم. صحبت هایم فقط مربوط به بازی بعدی خواهند بود.”

دنیس چریشف:” همه بازیکنانی که در این جا هستند لایق احترام هستند چون که بازیکنان خوبی هستند و همه تلاش خود را انجام می دهند. وقتی به مادرید برسیم تصمیم می گیریم.”

میلان :”علاقه خاصی به این باشگاه دارم. تغییراتی که داشتند نشان می دهد که می خواهند بهتر شوند. بازیکنانی بزرگ و مربی خوبی دارند که سال گذشته خوب کا کرد و مطمئنم که در آینده عملکرد خوبی خواهد داشت.”

فشار به خاطر یک سال بدون جام :” رئال مادرید هر سال هدف مشخصی دارد : این که خوب بازی کند و ببرد. این فشار مربوط به رئال مادرید است. به همین خاطر رونالدو ، بیل ، بنزما و خامس نقشی کلیدی خواهند داشت. همه می توانند نقش مهمی داشته باشند. ببینیم چه می شود.”