مرجع خبری رئال مادرید ” چرا خفه نمی شوی ؟ ” این جمله را پادشاه دون خوان کارلوس زمانی در مقابل هوگو چاوز ، رئیس جمهور ونزوئلا تکرار کرد و حالا این جمله نقل زبان مادریدیسموها در مقابل مربی چلسی شده است. کنفرانس مطبوعاتی مربی پرتغالی پس از بازی مقابل بارسلونا و حملاتش به بنیتز باعث شد که خشم و نفرت مادریدیسموها نسبت به او شدت بگیرد.

“بهتر است که به جای صحبت کردن در مورد من مراقب رژیم همسرت باشی!” این آخرین حمله مربی پرتغالی به رئال مادرید بود. این دو سالهاست که با هم اختلاف دارند و البته خاطرات تلخی که بنیتز برای این مربی به خصوص در چمپیونزلیگ ساخته باعث تشدید این حرفها شده است.

اولین تقابل بنیتز و مربی پرتغالی در چمپیونزلیگ 2004 بود. لیورپول با گل جنجالی لوئیز گارسیا توانست چلسی را حذف کند.  مربی آبی ها نارضایتی خود را ابراز داشت. زمانی که بنیتز مربی اینتر هم شد ، مربی پرتغالی گفت :” اگر بنیتز قهرمان جام باشگاه های جهان شود به خاطر من بوده است . ” یا آن که :” سه سال است که لیگ انگلیس را نبرده است؟  فکر نمی کند که کمکی بخواهد ؟”

البته این تنها حرفهای مربی چلسی علیه رئال نبوده است. وی اخیرا دستمزد کاسیاس را “شگفت انگیز” خوانده بود. کمی بعدش هم به رونالدو تاخت و ادن آزار را در فصل گذشته بهتر از او دانست! وی حتی چند هفته پیش علیه توریل ، مربی سابق رئال مادرید کاستیا هم صحبت کرده بود. او کسی است که با انواع و اقسام مربیان و شخصیت های دنیای فوتبال در افتاده است و عجیب آن که دو سال پس از جدایی از رئال هم دست از سر این تیم بر نمی دارد …