مرجع خبري رئال مادريد : رافا بنیتز در مورد کسب دومین جام تابستانی با غلبه بر میلان صحبت کرد.
ریتم پائین بازی :” مقابل تیمی مثل میلان قرار گرفتیم که سفر نکرده بود و هفت روز این جا بود. منطقی این بود که بهتر از ما بازی کننند . شرایط زمین خوب نبود. بازی آسانی نداشتیم. در نیمه دوم زمانی که ریتم بازی افت کرد مدیریت جریان بازی برایمان آسان تر بود.”
خسه و ایسکو:”علت بهتر شدن تیم آنها نبودند افت ریتم بازی بود. توانستیم حفظ توپ بیشتری داشته باشیم و راحت تر بازی کنیم.”
ارزیابی بازی :” خیلی مثبت بود. پس از چنین توری فقط می توان از رفتار ، سبک و نتایج بازیکنان تشکر کرد.”
دروازه بان فیکس :” در نیمه اول کیلور بازی کرد و در نیمه دوم کیکو. برای این که دروازه بان فیکس را مشخص کنیم زود است. باید به تلاش ادامه بدهیم و آرام آرام تفاوت ها مشخص می شوند.”
توقعت بیش از این بود؟” تیم خوبی داریم. باید به تمرین کردن ادامه بدهیم و اگر خریدی هم انجام شد خوشامد می گوییم اما باید بازیکنانی بیایند که بهتر از بازیکنان فعلی باشند. با خوزه آنخل و مدیر صحبت می کنیم.”
ده خیا و حرفهای فن خال :” فن خال و ده خیا باید جواب دبهند.”
خریدهات :” در نیمه اول دروازه بان خوی داشتیم و در نیمه دوم هم یک دروازه بان عالی داشتیم. روی نیمکت هم پاچکو منتظر بود.”
سورپرایز در تور تابستانی :” مشخصه های تیم را می دانیم. شرایط زیادی را مشاهده کرده ایم. می دانیم که تیم چه کیفیتی دارد. باید به تلاش ادامه بدهیم اما گل نخوردن و موقعیت ندادن به حریف و موقعیت ساختن از نظرم مثبت بود. برخی بازیکنان تفاوت ایجاد می کنند. یک مربی ایده های خودش را دارد و باید آنها را شکل بدهد. اما بازیکنان باید آنها را پیاده کنند.”
خوب بازی کردن :” بله خوب بودیم. توانستیم پیروز شویم و شرایط خوبی داشتیم . این بازی پس از شش روز حضور در رطوبت و گرمای چین پایان کارمان در چین بود. به نظرم خوب کار کردیم.”
ترکیب :” دوست دارم ترکیب متغعیری را داشته باشم. باید هر کسی که می تواند بهتر شود. باید هر بازیکنی نقاط مثبت و منفی خود را در نظر بگیرد. می دانیم که برهخی بازیکنان مهمتر از بقیه مهم هستند اما هدفم این است که در طول فصل همه احساس مهم بودن کنند.”
بیل در پست مهاجم نوک:”خیلی خوب کار کرد ، خوب تمرین کرد بازیکنی است که به خوبی در فضاها حرکت می کند و می جنگد. بازیکن متفاوتی است.”
تجربه اولین تور:” مثل تیمهای دیگر. تفاوت این جاست که باید خیلی خوب باشیم و هماهنگ شویم. در مورد مسائل ارتباطی همه چیز خوب بود و خوب پیش رفت.”
پیغتام به هواداران :” کاملا مشخص است و بازیکنان این را نشان داده اند. به تلاش ادامه می دهیم و انگیزه زیادی داریم. سعی می کنیم که خوب ظاهر شویم.”