مرجع خبری رئال مادرید : چین امروز از یک بازی مجلل اروپایی با تقابل میان رئال مادرید و میلان در شانگهای لذت خواهد برد. 17 جام اروپایی درون زمین خواهند بود : ده تا برای رئال و هفت تا برای میلان. سه تا از این هفده جام را آنچلوتی برده است. خنتو و مالدینی هم با شش و پنج جام اروپایی در تیمهایشان رکورد دار هستند. میلان زمانی پای ثابت بازیهای جام برنابئو بود و در سال 1990 هم برای تجلیل از کاماچو به برنابئو آمدند. در نقطه مقابل رئال میهمان جشن صد سالگی میلان در سال 2000 بود.

در قرن بیست و یکم دو تیم در هشت بازی به مصاف هم رفتند که دو تایش دوستانه بود : آخر ین تقابل دوستانه تیم در دسامبر در دبی بود که رئال با نتیجه 4-2 باخت. در سال 2002 در نیویورک رئال با پنج گل ، روسونری ها را در هم کوبیده بود.

میلان زمانی کابوس بزرگ رئال در مسابقات اروپایی به شمار می رفت. پیروزی 5-0 در سن سیرو توسط میلان ساچی هنوز از یادها نرفته است. در فصل آخر دی استفانو در 64-63 ، میلان در مرحله یک چهارم مسابقات اروپایی توانست رئال را حذف کند. در فصل 58-57 ، خنتو در وقت اضافه فینال در هایسل ، قهرمانی را به رئال داد. سال قبلش دو تیم در کوپا لاتینا به مصاف هم رفتند که رئال مادرید قهرمان شد. در اولین دوره جام باشگاه های اروپا نیز رئال در نیمه نهایی توانست میلان را مغلوب سازد.

رئال و میلان در حال حاضر با در اختیار داشتن 20 جام بین المللی رکورد دار هستند. رئال سه جام قهرمان اروپا بیش از رقیب دارد اما میلان در سوپرجام های اروپا پیش است : 5-2. رئال دو جام یوفا دارد ، میلان دو جام در جام ، هر دو تیم سه جام بین قاره ای ، یک جام باشگاه های جهان ، دو کوپا لاتینا دارند.